جداول آرامستان باغ فردوس رنگ آمیزی شدند
 
  جداول آرامستان باغ فردوس رنگ آمیزی شدند

عصر خوزستان: در راستای برنامه مدون رسیدگی به آرامستان باغ فردوس، جداول آرامستان باغ فردوس پاکسازی و رنگ آمیزی شدند. به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره، رئیس این سازمان گفت: برنامه مدونی در مورد رسیدگی به آرامستان باغ فردوس طرح ریزی و اجرایی شده است. در این برنامه با مشخص […]

عصر خوزستان:

در راستای برنامه مدون رسیدگی به آرامستان باغ فردوس، جداول آرامستان باغ فردوس پاکسازی و رنگ آمیزی شدند.

به گزارش امور ارتباطات سازمان آرامستان های شهرداری اهواز، موسی خنافره، رئیس این سازمان گفت: برنامه مدونی در مورد رسیدگی به آرامستان باغ فردوس طرح ریزی و اجرایی شده است. در این برنامه با مشخص نمودن اولویت ها، رسیدگی و انجام خدمات مرتبط در دستور کار قرار گرفته است.
وی ادامه داد: در این راستا، به جهت اثربخشی به مجموعه آرامستان باغ فردوس و نیز حفظ احترام خانواده ها و زائرین در این مرحله، رنگ آمیزی جداول در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: به صورت روزانه نظارت بر میزان کارهای انجام شده به دقت مورد بررسی قرار می گیرد. هم چنین طی هفته جاری، گروه های دیگری از کارکنان اجرایی سازمان موارد دیگری مانند شست و شو و نظافت و بتن ریزی را در دستور کار دارند که طی گزارش های بعدی، اخبار آن به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.