احتمال افزایش ناگهانی موارد ابتلا در خوزستان طی دو سه روز آینده
احتمال افزایش ناگهانی موارد ابتلا در خوزستان طی دو سه روز آینده

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به اشغال ۹۵ درصدی تخت‌های ICU، گفت: هنوز تخت‌ها پر هستند و فشار بر کادر درمان ادامه دارد. دکتر عبدالکریم فیروززاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت بیمارستان گنجویان دزفول، اظهار کرد: فعلا وضعیت بیمارستان در حالت پایدار است یعنی میزان ورودی و خروجی بیمارستان تقریبا […]


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به اشغال ۹۵ درصدی تخت‌های ICU، گفت: هنوز تخت‌ها پر هستند و فشار بر کادر درمان ادامه دارد.

دکتر عبدالکریم فیروززاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص وضعیت بیمارستان گنجویان دزفول، اظهار کرد: فعلا وضعیت بیمارستان در حالت پایدار است یعنی میزان ورودی و خروجی بیمارستان تقریبا مساوی و روند افزایشی بستری مهار شده است.

وی با بیان اینکه همچنان میزان مراجعه و تعداد موارد بستری به بیمارستان بالا است، افزود: به طور مثال اگر در گذشته روزانه ۲۰۰ تا ۲۵۰ نفر به بیمارستان مراجعه می‌کردند، اکنون ۵۰ تا ۱۵۰ نفر به بیمارستان مراجعه می‌کنند.

فیروززاده بیان کرد: هنوز میزان بستری‌ها کاهش نیافته‌ و روزانه حدود ۳۰ مورد مثبت قطعی در بیمارستان بستری می‌شوند. در حال حاضر ۹۵ درصد تخت‌های ICU و ۹۰ درصد تخت‌های عادی اختصاص داده شده به بیماران مبتلا به کرونا اشغال هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به طولانی شدن پیک سوم بیماری در خوزستان، گفت: هنوز تخت‌ها پر هستند، فشار بر کادر درمان ادامه دارد و نیروها خسته شده‌اند.

فیروززاده بیان کرد: با توجه به گذراندن تعطیلات عید فطر بعید نیست که ناگهان در دو سه روز آینده موارد بیماری در خوزستان افزایش یابد و هنوز خیال‌مان راحت نیست.

انتهای پیام