اولویت امسال خوزستان، تامین آب شرب / از کشت غیرمجاز جلوگیری شود
اولویت امسال خوزستان، تامین آب شرب / از کشت غیرمجاز جلوگیری شود

استاندار خوزستان گفت: امسال با توجه به خشکسالی شدید، اولویت اول استان خوزستان تامین آب شرب است و فرمانداران و مدیران باید به این مساله توجه جدی داشته باشند. قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی خوزستان که امروز (۲۹ اردیبهشت‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به منع کشت شلتوک به دلیل خشکسالی شدید […]


استاندار خوزستان گفت: امسال با توجه به خشکسالی شدید، اولویت اول استان خوزستان تامین آب شرب است و فرمانداران و مدیران باید به این مساله توجه جدی داشته باشند.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست قرارگاه‌های محرومیت‌زدایی خوزستان که امروز (۲۹ اردیبهشت‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به منع کشت شلتوک به دلیل خشکسالی شدید اظهار کرد: فرمانداران و مدیران سازمان آب و برق و سازمان جهاد کشاورزی مراقبت کنند که کشت غیرمجاز در خوزستان انجام نشود تا دچار مشکل نشویم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: در غیر این صورت با توجه به شرایط آبی، کشاورزان به زودی به دلیل کمبود آب و در پی آن از بین رفتن کشت خود، متضرر خواهند شد.
استاندار خوزستان گفت: اقدامات خوبی برای تامین منابع مورد نیاز برای حل مشکلات آب و فاضلاب و روان‌آب‌ها و آب‌های سطحی صورت گرفته است و امیدواریم به نتیجه نهایی برسد.
سلیمانی‌دشتکی تصریح کرد: دولت همه توان خود را برای این کار گذاشته است و ما نیز با جدیت پیگیر موضوع هستیم. شخصا با معاون اول رئیس جمهور، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و وزیران نیرو و کشور و نفت صحبت و پیگیری داشته‌ام و روند موضوع خوب پیش رفته است.
وی گفت: برای جبران مطالبات مربوط به خسارت کشاورزان در سیل ۹۸ نیز پیگیر هستیم و امیدواریم این مطالبات پرداخت شود.
سلیمانی‌دشتکی افزود: امسال با توجه به خشکسالی شدید، اولویت اول استان خوزستان تامین آب شرب است و فرمانداران و مدیران باید به این مساله توجه جدی داشته باشند.
انتهای پیام