برخورد با واحدهای عرضه‌کننده مرغ زنده در اهواز
برخورد با واحدهای عرضه‌کننده مرغ زنده در اهواز

رئیس اداره دامپزشکی اهواز با اشاره به ادامه تشدید نظارت‌های دامپزشکی و جلوگیری از عرضه مرغ خارج از شبکه توزیع، از پلمب هفت واحد عرضه مرغ زنده در اهواز خبر داد. دکتر رضا حفیظی در گفت‌وگو با ایسنا با هشدار به عرضه‌کنندگان مرغ زنده در شهر اهواز اظهار کرد: در راستای حفظ بهداشت سلامت فردی […]


رئیس اداره دامپزشکی اهواز با اشاره به ادامه تشدید نظارت‌های دامپزشکی و جلوگیری از عرضه مرغ خارج از شبکه توزیع، از پلمب هفت واحد عرضه مرغ زنده در اهواز خبر داد.

دکتر رضا حفیظی در گفت‌وگو با ایسنا با هشدار به عرضه‌کنندگان مرغ زنده در شهر اهواز اظهار کرد: در راستای حفظ بهداشت سلامت فردی و جامعه و جلوگیری از عرضه مرغ زنده خارج از نظارت‌های دامپزشکی، هفت واحد عرضه‌کننده مرغ زنده در سطح شهر اهواز با همکاری پلیس اداره اماکن پلمب شد.

وی افزود: با کمک دستگاه قضا، اداره اماکن و نیروی انتظامی با افرادی که نسبت به  عرضه مرغ زنده خارج از نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی اقدام می‌کنند، برخورد جدی می‌شود.

رئیس اداره دامپزشکی اهواز بیان کرد: شهروندان مرغ مورد نیاز خود را از مراکز عرضه بهداشتی در سطح شهر و به صورت بسته‌بندی شده و دارای تاریخ مصرف، تهیه کنند زیرا در مراکز عرضه مرغ زنده بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کشتار می‌شود.
 
وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۳۵ واحد عرضه مرغ زنده در سطح شهر اهواز پلمب شده است.

انتهای پیام