خط کشی عابر پیاده در 500 متر مربع از خیابانهای منطقه شش انجام شد
 
  خط کشی عابر پیاده در 500 متر مربع از خیابانهای منطقه شش انجام شد

عصر خوزستان: مدیر منطقه شش شهرداری اهواز از آغاز عملیات خط کشی عابرپیاده در 500 مترمربع از خیابان‌ها و معابر این منطقه خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات منطقه شش شهرداری اهواز ، امیر کعبی مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه خط کشی معابر یکی از علائم مهم ترافیکی است […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه شش شهرداری اهواز از آغاز عملیات خط کشی عابرپیاده در 500 مترمربع از خیابان‌ها و معابر این منطقه خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات منطقه شش شهرداری اهواز ، امیر کعبی مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه خط کشی معابر یکی از علائم مهم ترافیکی است و نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان و روان سازی ترافیک دارد بنابراین در همین راستا معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه به منظور سامان بخشیدن به حرکات عرضی عابرین پیاده در معابر و تقاطع ها اقدام به خط کشی خطوط عابر پیاده نموده است.
کعبی در ادامه افزود:افزایش ضریب ایمنی، تسریع و تسهیل در تردد خودروها، ساماندهی ترافیک از مهمترین اهداف اجرای خط کشی معابر است.
وی گفت : خیابان امیر کبیر جنب بیمارستان میلاد ، بلوار قدس ، خیابان لشکر و حوالی میدان 15 خرداد نقاطی است که عملیات خط کشی عابر پیاده در آن صورت گرفته است .
امیر کعبی در پایان بیانات خود گفت : در این عملیات تا کنون مساحتی بالغ بر 500 متر مربع از خیابانهای مذکور خط کشی شده است .