خلیفه اصل: استقلال خوزستان در زدن ضربات آخر تمرکز لازم را ندارد
خلیفه اصل: استقلال خوزستان در زدن ضربات آخر تمرکز لازم را ندارد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: احساس می کنم بازیکنانم در زدن ضربات آخر تمرکز لازم را ندارند و این یک پوئن منفی است که در چهار هفته اخیر نتوانسته ایم، گل بزنیم. امیر خلیفه اصل پس از تساوی تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال کشور در جمع […]


سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: احساس می کنم بازیکنانم در زدن ضربات آخر تمرکز لازم را ندارند و این یک پوئن منفی است که در چهار هفته اخیر نتوانسته ایم، گل بزنیم.

امیر خلیفه اصل پس از تساوی تیمش مقابل پارس جنوبی جم در هفته بیست و پنجم لیگ یک فوتبال کشور در جمع خبرنگاران، اظهارکرد:  متاسفانه امروز نتوانستیم از فرصت های مان استفاده کنیم اما در زدن ضربه آخر دقت نداشتیم و این یک پوئن منفی است که در چهار هفته اخیر نتوانسته ایم، گل بزنیم و حتما باید روی این ضعف کار کنیم.
به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: جا دارد به آقای نصرتی تبریک بگویم. بازی بسیار خوبی و تاکتیکی بود. پارس جم، تیم قابل احترامی است و من فکر می کنم موقعیت هایی که تیم ما از حریف بیشتر بود . البته حریف هم یکی دو موقعیت داشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: من احساس می کنم بازیکنانم در زدن ضربات آخر تمرکز لازم را ندارند و باید در تمرین بیشتر کار کنیم تا ان شاءالله در آینده بتوانیم جواب محبت اصحاب رسانه و مردم خوزستان را بدهیم.
انتهای پیام