زیر سازی نوار حفاری آبفا خیابان صداقت در منطقه 8 انجام شد
 
  زیر سازی نوار حفاری آبفا خیابان صداقت در منطقه 8 انجام شد

عصر خوزستان: مدیر شهرداری منطقه 8 از اجرای عملیات زیرسازی نوارحفاری آبفا حدفاصل خیابان صداقت و سبحان یکم در منطقه خبر داد . به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه 8 اهواز ، محمدرضا قنواتی با اعلام این خبر افزود: برای بهسازی معابر و رفع مشکلات عبور و مرور و جلب رضایت شهروندان، زیرسازی نوارهای حفاری […]

عصر خوزستان:

مدیر شهرداری منطقه 8 از اجرای عملیات زیرسازی نوارحفاری آبفا حدفاصل خیابان صداقت و سبحان یکم در منطقه خبر داد .

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه 8 اهواز ، محمدرضا قنواتی با اعلام این خبر افزود: برای بهسازی معابر و رفع مشکلات عبور و مرور و جلب رضایت شهروندان، زیرسازی نوارهای حفاری در معابر سطح منطقه یکی پس از دیگری در حال انجام است.

وی تصریح کرد: عملیات زیرسازی نوار حفاری آبفا حدفاصل خیابان صداقت و سبحان یکم در حال انجام است و سپس عملیات آسفالت ریزی آن انجام می شود .
قنواتی با بیان این مطلب که ترمیم نوار حفاری‌ها، ضایعاتی را برای آسفالت معابر، به عنوان بستر تردد در سطح منطقه پدید می‌آورد، اظهار داشت: این مسأله از مدتی قبل مورد بررسی دقیق قرار گرفته است و تلاش شهرداری منطقه 8 بر آن است تا تعهد بیش‌تری نسبت به بهبود مسیر رفت و آمد شهروندان در سطح منطقه داشته باشد.

مدیر منطقه 8 با دعوت از مسئولان ادارات دخیل در امر حفاری‌ها برای همکاری بیش‌تر با شهرداری گفت: نگهداری و ترمیم آسفالت‌های معابر سطح شهر همه ساله هزینه‌های هنگفتی را بر شهرداری تحمیل می کند و ترمیم به موقع و سریع آسفالت خیابان‌ها از هزینه‌های بعدی جلوگیری می‌نماید.
وی ادامه داد:خرابی‌ها و گودالها خطری برای عبور و مرور به شمار می‌روند و اگر به فوریت مرمت نشوند، توسعه پیدا کرده و به علت نفوذ آب و سرایت رطوبت به زیرسازی، خرابی‌های بزرگتری را موجب می‌شوند. از این رو باید به محض بروز نقص و خرابی آسفالت آن را لکه‌گیری کرد.