آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی شماره ۳ اندیمشک
آغاز عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی شماره ۳ اندیمشک

عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی شماره سه اندیمشک (نیروگاه تراز پی ریز) با اعتبار ۲۴۰ میلیون یورو در اندیمشک آغاز شد. به گزارش ایسنا، شب گذشته عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی شماره سه اندیمشک (نیروگاه تراز پی ریز) با اعتبار ۲۴۰ میلیون یورو در جاده سد کرخه در اندیمشک آغاز شد. حجم سرمایه گذاری این […]


عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی شماره سه اندیمشک (نیروگاه تراز پی ریز) با اعتبار ۲۴۰ میلیون یورو در اندیمشک آغاز شد.

به گزارش ایسنا، شب گذشته عملیات اجرایی نیروگاه سیکل ترکیبی شماره سه اندیمشک (نیروگاه تراز پی ریز) با اعتبار ۲۴۰ میلیون یورو در جاده سد کرخه در اندیمشک آغاز شد.
حجم سرمایه گذاری این پروژه ۲۴۰ میلیون یورو است که ۵۰ درصد آن را توسط شرکت مپنا فاینانس می‌شود و مابقی آن از سوی صندوق بازنشستگی کشوری تامین خواهد شد.
بر اساس برنامه‌ریزی فاز نخست این نیروگاه در مدت ۱۸ ماه، فاز دوم در ۲۰ ماه و فاز سوم در مدت ۳۴ ماه به بهره‌برداری می‌رسد. اشتغال‌زایی مستقیم و غیر مستقیم این پروژه در دوران ساخت ۲ هزار نفر و در دوران بهره‌برداری ۵۰۰ نفر است.
به گزارش ایسنا، در این مراسم مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری، نماینده مردم اندیمشک در مجلس، فرماندار اندیمشک و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.
انتهای پیام