توزیع بیش از ۸۵۰ هزار بسته معیشتی در خوزستان با محوریت سپاه، بسیج و خیرین
توزیع بیش از ۸۵۰ هزار بسته معیشتی در خوزستان با محوریت سپاه، بسیج و خیرین

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: استان خوزستان در سال گذشته بیش از ۸۵۰ هزار بسته معیشتی با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج، کمک خیرین و مشارکت مردم در استان میان نیازمندان توزیع کرد. سردار غلامرضا سلیمانی امروز، ۳۰ اردیبهشت ماه در جمع‌ خبرنگاران در اهواز اظهار کرد: یاد و خاطره رزمندگان و […]


رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: استان خوزستان در سال گذشته بیش از ۸۵۰ هزار بسته معیشتی با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج، کمک خیرین و مشارکت مردم در استان میان نیازمندان توزیع کرد.

سردار غلامرضا سلیمانی امروز، ۳۰ اردیبهشت ماه در جمع‌ خبرنگاران در اهواز اظهار کرد: یاد و خاطره رزمندگان و شهدای عملیات الی بیت المقدس و آزادی خرمشهر عزیز را گرامی می دارم و این پیروزی را به ملت ایران تبریک می گویم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز به مناسبت این ایام در استان خوزستان یک رزمایش بزرگ آغاز شد که ابعاد مختلفی دارد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: توزیع کمک های معیشتی به افراد نیازمند در ادامه نهضت کمک های مومنانه که از نیمه شعبان سال گذشته آغاز شد، یکی از ابعاد برگزاری رزمایش بزرگ امروز است.
سلیمانی عنوان کرد: استان خوزستان در سال گذشته بیش از ۸۵۰ هزار بسته معیشتی با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج، کمک خیرین و مشارکت مردم در استان میان نیازمندان توزیع کرد.
وی افزود: این نهضت امسال نیز ادامه داشته و تاکنون ۱۱۶ هزار بسته معیشتی در خوزستان توزیع شده است.
سلیمانی گفت: امروز همچنین یک رزمایش ۲۳ هزار نفری از جهادگران پایگاه های مقاومت بسیج خوزستان برگزار شد که با همت این افراد در طول تابستان وسایل سرمایشی افراد نیازمند تعمیر خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کمک به دانش آموزان نیازمند به تبلت، توزیع البسه و پوشاک و توزیع ماسک و لوازم بهداشتی به صورت گسترده در دستور کار سپاه خوزستان بوده و است.
انتهای پیام