۲۳ هزار جهادگر خوزستانی لوازم سرمایشی محرومان را تعمیر می‌کنند
۲۳ هزار جهادگر خوزستانی لوازم سرمایشی محرومان را تعمیر می‌کنند

فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: رزمایش ۲۳ هزار نفری جهادگران خوزستان برای تعمیر لوازم سرمایشی محرومان، کمک شایانی به معیشت مردم می‌کند. سردار حسن شاهوارپور در رزمایش ۲۳ هزار نفری جهادگران استان خوزستان که امروز، ۳۰ اردیبهشت ماه در حوزه مقاومت بسیج تندگویان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری بیش […]


فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: رزمایش ۲۳ هزار نفری جهادگران خوزستان برای تعمیر لوازم سرمایشی محرومان، کمک شایانی به معیشت مردم می‌کند.

سردار حسن شاهوارپور در رزمایش ۲۳ هزار نفری جهادگران استان خوزستان که امروز، ۳۰ اردیبهشت ماه در حوزه مقاومت بسیج تندگویان در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در سال جاری بیش از ۱۱۶ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است و امروز نیز ۶۲۰۰ بسته معیشتی آماده اهدا به محرومان و فقرا است.
به‌گزارش ایسنا، وی افزود: در راستای پشتیبانی از طرح سردار سلیمانی که برای مبارزه با ویروس کرونا پیش بینی شده بود، یکی از پشتوانه‌های اصلی این طرح بحث توزیع بسته های معیشتی است که تقدیم خانواده‌های نیازمند می شود.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: همچنین یکی دیگر از اقدامات مهم، تعمیر لوازم سرمایشی محرومان است که با توجه به شرایط تابستان در استان خوزستان و اینکه بسیاری از مردم با مشکلات جدی در این زمینه مواجه هستند، دارای اهمیت است.
شاهوارپور ادامه داد: در این رزمایش ۲۳ هزار نفر از جهادگران استان خوزستان برای تعمیر لوازم سرمایشی وارد میدان شدند و این کار می تواند کمک شایانی به معیشت مردم کند.
وی افزود: این رزمایش قرار است به مدت سه ماه انجام شود و امید است بتوانیم در این زمینه مانند سایر طرح‌های گذشته به خوبی عمل و به مردم کمک کنیم.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان خاطرنشان کرد: جهادگران گمنام بسیجی داوطلبانه برای این امر وارد میدان شدند و در نقاط مختلف شهرستان ها پای کار هستند.
همچنین یونس زبیدی، رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: بسته های معیشتی توسط سپاه حضرت ولی عصر در مناسبت های مختلف میان محرومان توزیع شده است‌.
وی افزود: به صورت میانگین هر دو هفته یک رزمایش به این صورت در مرکز استان و متناسب با آن در شهرستان‌ها به صورت متمرکز برگزار می شود.
زبیدی گفت: گروه های جهادی این بسته‌ها و این کمک های جمع آوری شده را دقیقا طبق نیازسنجی‌های انجام شده برای محرومین و درب منازل آن ها توزیع می کنند.
رئیس بسیج سازندگی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان ادامه داد: یک برنامه بومی برای گروه های جهادی خوزستان تعریف شده است که ۲۳ هزار نیروی جهادی در قالب هزار گروه نسبت به تعمیر وسایل سرمایشی منازل محرومان اقدام می کنند.
وی افزود: این اقدام در قالب رزمایش ۲۳ هزار نفری جهادگران خوزستان از امروز و با شعار، “در تابستان ۱۴۰۰ هیچ خانواده محرومی بدون وسیله سرمایشی نخواهد بود” آغاز شد.
انتهای پیام