تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران توسط شهرداری منطقه یک اهواز
 
  تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگران توسط شهرداری منطقه یک اهواز

عصر خوزستان: برنامه تجلیل از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران توسط شهرداری منطقه یک اهواز برگزار شد. بنا به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، برنامه تجلیل از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با حضور آقایان دکتر رحیمی نسب مدیرکل امورمجلس و لوایح بنیاد شهید […]

عصر خوزستان:

برنامه تجلیل از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران توسط شهرداری منطقه یک اهواز برگزار شد.

بنا به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، برنامه تجلیل از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ با حضور آقایان دکتر رحیمی نسب مدیرکل امورمجلس و لوایح بنیاد شهید کشور،مهندس مرزبان بازرس شورای مشاورین امور ایثارگران وزرا ، ذراتی مشاور امورایثارگران استاندار خوزستان،سرهنگ خردمند معاونت بازرسی سپاه حضرت ولی عصر(عج)،محمدرضا ایزدی عضو شورای اسلامی شهر و نویسنده کتاب شاعر شهید ایزدی،سرهنگ حاتمی فرمانده بسیج شهرداری اهواز،مهندس کاوه پور مدیر منطقه یک شهرداری اهواز،مهندس احمدی معاونت فرمانداری اهواز و معاونین بنیاد شهید استان خوزستان در شهرداری منطقه یک اهواز برگزار شد.

 کاوه پور مدیر منطقه یک شهرداری اهواز گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون پاک و مطهر شهدا و صبر و بردباری خانواده‌های معظم آن‌ها است.

شهردار منطقه حضور در جمع گرم و صمیمی خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران را مسرت‌بخش خواند و عنوان کرد: دیدار با جامعه ایثارگری یک توفیق الهی است که موجب کسب روحیه از این عزیزان می‌شود.

وی بابیان اینکه شهدا مایه مباهات و فخر کشور هستند افزود: شهدای عزیز با ایثار و فداکاری در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل این پیام را به جامعه دادند که برای دفاع از اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید تا پای جان ایستادگی کرد.

وی افزود : تکریم خانواده شهدا یک وظیفه طلایی ومدال افتخاری ست، که از سوی شهدا به هر ارگان و بویژه شهرداری ها تقدیم شده و چه زیبا می توان با خدمت کردن به آن دست یافت. 

ایشان تصریح کرد : خانواده های شهدا و جانبازان بی توقع از رشادت هایی که برای نظام و انقلاب داشته اند، هستند و فقط از مسئولان، یک دیدار و یا تابلویی که نام شهیدشان را همچنان پابرجا کند، توقع دارند.

وی افزود: یاد کردن شهدا برای روحیه خودمان بسیار موثر است و نباید این زمان طلایی را از دست بدهیم.