توضیحی درباره تامین حق‌آبه رودخانه کرخه
توضیحی درباره تامین حق‌آبه رودخانه کرخه

مدیر امور آب منطقه غرب خوزستان در خصوص وضعیت تامین حق‌آبه رودخانه کرخه توضیحاتی ارائه کرد. محمدحسین دشت‌بزرگ در خصوص وضعیت تامین حق‌آبه رودخانه کرخه اظهار کرد: طبق مصوبات استانداری و آنچه که به سازمان آب و برق ابلاغ شده است، حق‌آبه رودخانه کرخه تاکنون تامین شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد. به […]


مدیر امور آب منطقه غرب خوزستان در خصوص وضعیت تامین حق‌آبه رودخانه کرخه توضیحاتی ارائه کرد.

محمدحسین دشت‌بزرگ در خصوص وضعیت تامین حق‌آبه رودخانه کرخه اظهار کرد: طبق مصوبات استانداری و آنچه که به سازمان آب و برق ابلاغ شده است، حق‌آبه رودخانه کرخه تاکنون تامین شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: به دلیل اینکه موضوع برداشت آب روستایی مربوط به ستاد آب و فاضلاب است، در جلسه‌ای که اخیرا با حضور معاون امور عمرانی استانداری تشکیل شد، مقرر شد که مشکلات برداشت آب از رودخانه کرخه توسط تاسیسات آب و فاضلاب روستایی، از طریق شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان برطرف شود.
مدیر امور آب منطقه غرب خوزستان تصریح کرد: با توجه به اینکه حجم رودخانه به علت عدم بارندگی کاهش یافت و آورد سدها کم شد، حق‌آبه رودخانه پایین آمد و این موارد، زمینه را برای کاهش دبی رودخانه به وجود آورد.
وی که در یک برنامه تلوزیونی صحبت می‌کرد، در خصوص تامین حق‌آبه رودخانه کرخه در مسیر خسرج گفت: حق‌آبه این مسیر حتما تامین خواهد شد. آن چیزهایی که بر اساس مصوبات استانداری تصمیم گرفته شد، تامین می‌شود و مشکلی نیز نخواهد داشت و از اول خردادماه این حق‌آبه تامین خواهد شد.
انتهای پیام