آغاز طرح راهداری محوری در ۴ کریدور شریانی خوزستان
آغاز طرح راهداری محوری در ۴ کریدور شریانی خوزستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از اجرای فاز اول طرح راهداری محوری در چهار کریدور شریانی خوزستان خبر داد. غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فاز اول طرح راهداری محوری در چهار کریدور شریانی خوزستان با هدف تسریع در پیشبرد طرح‌های راهداری، هم‌افزایی و بهره‌وری بیشتر از راهداران آغاز شده […]


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از اجرای فاز اول طرح راهداری محوری در چهار کریدور شریانی خوزستان خبر داد.

غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: فاز اول طرح راهداری محوری در چهار کریدور شریانی خوزستان با هدف تسریع در پیشبرد طرح‌های راهداری، هم‌افزایی و بهره‌وری بیشتر از راهداران آغاز شده است.
وی افزود: در مرحله اول این طرح، محورهای پرتردد و شریانی شامل محورهای اهواز –هفتکل – باغملک – ایذه – دهدز، محور اهواز – رامهرمز – بهبهان، محور اهواز – آبادان و محور اهواز – شوش- اندیمشک – پل زال  تحت پوشش قرار گرفته‌اند.
بهرامی‌نیا با اشاره به وجود ۲ هزار و ۱۰۰ کیلومتر راه پرتردد و شریانی در خوزستان گفت: در هر یک از این محورها، ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها در حوزه استحفاظی مربوط به خود و یا به صورت مشارکتی با سایر ادارات شهرستان‌های همجوار نسبت به عملیات راهداری آن محور اقدام می‌کنند.
وی افزود: طرح‌های راهداری محوری شامل ساماندهی تابلو و علائم، ساماندهی گاردریل‌ها، حذف و کاهش نقاط پر حادثه، لکه‌گیری، اصلاح شیب شیروانی، ترانشه‌برداری، پاکسازی و تسطیح حریم، شانه‌سازی و سایر طرح‌های مشابه است که با اجرای آن‌ها شاهد افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات خواهیم بود.
انتهای پیام