ارتقای گروه تحصیلی حقوق و علوم سیاسی دانشگاه چمران اهواز به یک دانشکده مستقل
ارتقای گروه تحصیلی حقوق و علوم سیاسی دانشگاه چمران اهواز به یک دانشکده مستقل

رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به ارتقای گروه تحصیلی حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه به یک دانشکده مستقل، گفت: با توجه به مجوزهایی که از هیات امنای دانشگاه اخذ شده، دانشکده حقوق و علوم سیاسی، به عنوان یکی از دانشکده‌های دانشگاه، امروز رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. غلامحسین خواجه امروز […]


رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به ارتقای گروه تحصیلی حقوق و علوم سیاسی این دانشگاه به یک دانشکده مستقل، گفت: با توجه به مجوزهایی که از هیات امنای دانشگاه اخذ شده، دانشکده حقوق و علوم سیاسی، به عنوان یکی از دانشکده‌های دانشگاه، امروز رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

غلامحسین خواجه امروز (اول خردادماه) در حاشیه افتتاح دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه شهید چمران اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه شهید چمران اهواز به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه منطقه جنوب غرب و یکی از دانشگاه‌های برتر کشور، تا امروز دانشکده حقوق و علوم سیاسی مستقلی نداشت و این رشته‌ها تحت عنوان یک گروه آموزشی فعالیت می‌کردند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز سطح گروه را به دانشکده حقوق و علوم سیاسی ارتقا دادیم.
رئیس دانشگاه شهید چمران اهواز در پایان بیان کرد: با توجه به مجوزهایی که از هیات امنای دانشگاه اخذ شده، دانشکده حقوق و علوم سیاسی، به عنوان یکی از دانشکده‌های دانشگاه، امروز رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. 
انتهای پیام