عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مدیر دفتر خدمات مشترکین و وصول درآمد شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت : باتوجه به اینکه ۸۲ درصد مصرف برق خوزستان خانگی است از مردم می‌خواهیم نسبت به مدیریت مصرف برق نهایت همکاری را داشته باشند تا از فصل گرما بدون خاموشی عبورکنیم .  کیومرث زمانی شنبه در […]

عصر خوزستان:

۸۲ درصد مصرف برق خوزستان خانگی است‎

اهواز – ایرنا – مدیر دفتر خدمات مشترکین و وصول درآمد شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت : باتوجه به اینکه ۸۲ درصد مصرف برق خوزستان خانگی است از مردم می‌خواهیم نسبت به مدیریت مصرف برق نهایت همکاری را داشته باشند تا از فصل گرما بدون خاموشی عبورکنیم .

 کیومرث زمانی شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظها داشت : از امروز  تمامی  ادارات و دستگاه‌های دولتی ملزم به کاهش ۵۰ درصدی بار مصرف برق در ساعات اداری و ۹۰ درصد در ساعات غیر اداری هستند برنامه‌های و نیز مدیریت مصرف برق در شبکه سراسری و خوزستان اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: مراکز حساس شرکت‌های دارای دیزل ژنراتور یا مولد برق پشتیبان باید آماده به کار باشند تا در صورت نیاز، از این ظرفیت استفاده شود.

زمانی خاطرنشان کرد : تمامی صنایع به ویژه صنایعی که تفاهم‌نامه امضا کرده‌اند ملزم به رعایت مفاد تفاهم‌نامه مدیریت سیستم‌ها هستند و سایر صنایعی که در این راستا اقدام نکرده‌اند در اولویت قطع برق قرار خواهند گرفت.

زمانی بیان کرد: از امروز مصرف برق مراکز مجاز تولید رمز ارز نیز ممنوع خواهد بود و در صورت مشاهده فعالیت مراکز غیر مجاز، مردم می‌توانند از طریق اپلیکیشن برق من و سامانه ۱۲۱ این موضوع را اطلاع دهند تا نسبت به جمع‌آوری این مراکز و معرفی به مراجع قضائی اقدام شود.

خوزستان دارای یک میلیون و ۱۱۲ هزار و ۴۴۰ مشترک است که از این تعداد ۳۳ درصد مشترکان روستایی هستند.

منبع: ایرنا