آتش نشانان دست از جدال با آتش نمی کشند
 
  آتش نشانان دست از جدال با آتش نمی کشند

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی 9 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: سی ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت پنج دقیقه بامداد با […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی 9 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: سی ام اردیبهشت ماه سال جاری ساعت پنج دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان حریق نیزار در مسیر پارک جزیره اطلاع رسانی شد.
وی افزود: آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی و 2 رشته لوله آبرسان حریق را مهار و دود غلیظی که مانع وضوح دید خودرو های عبوری شده بود را برطرف کردند.
قنبری به اعزام آتش نشانان ساعت هفت و39 دقیقه به منطقه چهار راه آبادان به سمت بازار امام اشاره و تصریح کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با حریق مغازه تجاری مواجه شدند و با قطع جریان برق و گاز ساختمان و لوله های آبرسان حریق را مهار و از سرایت حریق به مغازه های همجوار جلوگیری کردند.
وی با اشاره به اطفا حریق ساختمان متروکه ساعت هشت و 2 دقیقه در منازل کارون خیابان طباطبای 2 توسط آتش نشانان اذعان کرد: حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت هشت و 37 دقیقه در منطقه مهدیس با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.
قنبری توضیح داد: حریق خودرو رونیز ساعت 10 و 6 دقیقه در شهرک آغاجری خیابان نرگس15 آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و آتش نشانان با عکس العمل سریع شعله های حریق را مهار و از بروز خسارت جدی جلوگیر کردند.
وی به اطفا حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت 11 و سه دقیقه در خیابان هشت شرقی منطقه کیانپارس توسط آتش نشانان اظهار کرد: آتش نشانان حریق منزل مسکونی ساعت 21 و 49 دقیقه در منطقه پردیس خیابان حقیقت 2 را با تجهیز خود به دستگاه تنفسی و لوله های آبرسان مهار کردند. ضمن اینکه حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت 23 و 10 دقیقه در منطقه بهارستان منازل ارتش خیابان میخک سه با تلاش آتش نشانان مهار شد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: آتش نشانان در عملیات نجات افراد محبوس در مجتمع مسکونی به علت خرابی قفل درب منزل در منطقه گلستان سه شهروند را نجات دادند.