انجام 19 عملیات اطفا حریق و امدادی با تلاش آتش نشانان
 
  انجام 19 عملیات اطفا حریق و امدادی با تلاش آتش نشانان

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام 19عملیات مهار آتش و امدادی در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان اهوازی خبر داد.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: سی و یکم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت یک و 15دقیقه بامداد […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام 19عملیات مهار آتش و امدادی در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان اهوازی خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: سی و یکم اردیبهشت ماه سال جاری ساعت یک و 15دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان واژگونی خودرو پراید در مسیر جاده ساحلی غربی اطلاع رسانی شد.
وی افزود: آتش نشانان با امکانات و تجهیزات کافی در محل حادثه حاضر شدند و با نصب علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر و به وسیله ابزار نجات و برش 2 مرد جوان 23 ساله و 32 ساله از سرنشینان خودرو را که دچار مصدومیت شده بودند از اتاقک خودرو خارج کردند و به اورژانس 115 تحویل دادند.
قنبری توضیح داد: آتش نشانان حریق منازل مسکونی ساعت یک و 36 دقیقه در شهرک دانشگاه به علت اتصال برق ام کی کولر گازی، ساعت 2 و 9 دقیقه در فاز یک پادادشهربه علت اتصال برق جعبه تقسیم ، حریق مغازه نان فانتزی ساعت سه و 2 دقیقه در فاز 2 پاداشهر به علت اتصال برق سیم سیار ، حریق کانکس ساعت هشت و17 دقیقه شهرک ملی حفاری و حریق کنتور برق منازل مسکونی ساعت 4 و17 دقیقه در کوی نفت و ساعت 14 و 18 دقیقه در کوی ملت خیابان دانیال با جدیت مهار کردند.
وی با اشاره به مهار حریق واحد مسکونی درمجتمع 10 طبقه ساعت 15 و پنج دقیقه در خیابان 17 شرقی کیانپار توسط آتش نشانان اظهار کرد: آتش نشانان علت حریق را نشت گاز پیک نیک گزارش کردند. ضمن اینکه آتش نشانان ساعت 18 و چهار دقیقه با اعزام به منطقه کیانشهر خیابان لاله 10 با کابل برقی که به علت اتصال از پایه برق جدا شده و بر روی سطح خیابان و خودرو افتاده بود مواجه شدند و با ایمن سازی از بروز حادثه احتمالی جلوگیر کردند.
قنبری به اطفا حریق منزل مسکونی ساعت 18 و53 دقیقه در منطقه شهرک رزمندگان توسط آتش نشانان اشاره و عنوان کرد: علت حریق توسط کارشناسان سازمان اتصال برق ام کی کولر گزارش شد . همچنین آتش نشانان حریق ساختمان متروکه ساعت 21 و47 دقیقه در فاز 2پادادشهر و کانتینر ساعت 22 و هشت دقیقه در شهرک صنعتی شماره سه را با موفقیت اطفا و سرایت حریق به ساختمانهای مجاور جلوگیری کردند.
وی با اشاره به اطفا حریق منازل مسکونی ساعت 22 و 11 دقیقه در زویه و ساعت 2 و 46 دقیقه در منطقه پردیس خیابان گلشاد تصریح کرد: آتش نشانان ساعت 23 و 24 دقیقه با اعزام به منطقه کیان آباد خیابان 28 شرقی حریق پشت بام ساختمان کارواش را با 2 رشته لوله آبرسان مهار و از بروز خسارت جدی جلوگیری کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز درپایان با اشاره به سقوط مرد جوان 28 ساله از طبقه هفتم مجتمع مسکونی در منطقه گلستان خیابان اسفند بیان کرد: آتش نشانان به محض رسیدن با پیکر بی جان جوان 28 ساله مواجه شدند و ساختمان را ایمن سازی و جسد را به عوامل انتظامی تحویل دادند. همچنین آتش نشانان در عملیات افراد گرفتار در کابین آسانسور در شهرک صنعتی شماره یک و نجات افراد محبوس شده در منزل مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه فاز یک پادادشهر و کیانپارس خیابان چهار شرقی پنج شهروند را نجات دادند.