عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف بیش از پنج تن مرغ احتکار شده در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد. به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله امیری روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مرغ کشتار روز در یکی از مرغداری‌های […]

عصر خوزستان:

کشف بیش از پنج تن مرغ احتکار شده در مسجدسلیمان

اهواز-ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف بیش از پنج تن مرغ احتکار شده در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ یدالله امیری روز یکشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر احتکار مرغ کشتار روز در یکی از مرغداری‌های مسجدسلیمان با هدف توزیع مرغ با قیمت بالاتر از نرخ مصوب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با هماهنگی مرجع قضایی پس از حضور در محل و محرز شدن صحت موضوع، از محل های مورد نظر بازرسی کرده که طی آن مقدار پنج تن و ۶۱۶ هزار کیلوگرم مرغ احتکاری از انبارهای آن ها کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان با اشاره به معرفی متهمان پرونده به اداره تعزیرات حکومتی برای سیر مراحل قانونی، تصریح کرد: کارشناسان ارزش این کشفیات را ۱۰ میلیارد و یک میلیون و ۸۰۰ هزار ریال برآورد کردند.

وی تاکید کرد: مبارزه با احتکار و قاچاق کالا از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی است و پلیس با قاطعیت با هرگونه قانون‌شکنی و اخلال در بازار برخورد می‌کند.

سرهنگ امیری همچنین از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از قاچاق و احتکار کالا یا هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: ایرنا