افزایش گشت‌های پلیس در پی تصادفات مرگبار اهواز
افزایش گشت‌های پلیس در پی تصادفات مرگبار اهواز

رئیس پلیس راهور خوزستان با اشاره به وقوع تصادفات مرگبار در اهواز، خواستار هوشمندسازی کنترل تخلفات سرعت شد. سرهنگ فرید کریمی‌زاده اظهار کرد: در پی تصادف یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه پژو ۲۰۶ که ساعت ۱:۵۰ روز گذشته روی پل سوم (شهید دقایقی) اهواز رخ داد، سه نفر کشته و پنج نفر مصدوم […]


رئیس پلیس راهور خوزستان با اشاره به وقوع تصادفات مرگبار در اهواز، خواستار هوشمندسازی کنترل تخلفات سرعت شد.

سرهنگ فرید کریمی‌زاده اظهار کرد: در پی تصادف یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه پژو ۲۰۶ که ساعت ۱:۵۰ روز گذشته روی پل سوم (شهید دقایقی) اهواز رخ داد، سه نفر کشته و پنج نفر مصدوم شدند. 
به گزارش ایسنا، وی افزود: به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادثی، تیم‌های گشت پلیس تقویت شدند تا در ساعت‌های خلوت با تخلف رانندگان به جد برخورد شود.
رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: از طرفی نیز از شورای راهبری و شورای ترافیک خوزستان می‌خواهیم که هوشمندسازی کنترل تخلفات سرعت، اصلاح هندسی معابر، تفکیک معابر رفت و برگشت دارای سوابق تصادف و ارتقای فرهنگ ترافیک رانندگان را در دستور کار خود قرار دهند.
کریمی‌زاده که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: از رانندگان خواهش می‌کنیم با اصلاح رفتارهای رانندگی غلط، به گونه‌ای رفتار کنند که برای خود و سایر کاربران ترافیک مشکلی ایجاد نکنند و شاهد چنین حوادثی در سطح معابر نباشیم.
انتهای پیام