انجام 16عملیات اطفا حریق و امدادی با تلاش آتش نشانان
 
  انجام 16عملیات اطفا حریق و امدادی با تلاش آتش نشانان

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام 16عملیات مهار آتش و امدادی در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان اهوازی خبر داد.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: یکم خرداد ماه سال جاری ساعت پنج و 28 دقیقه با تماس […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام 16عملیات مهار آتش و امدادی در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان اهوازی خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: یکم خرداد ماه سال جاری ساعت پنج و 28 دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان حریق منزل مسکونی در کوی مهدیس اطلاع رسانی شد.
وی افزود: آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با قطع جریان برق و گاز منزل مسکونی شعله های حریق را به وسیله 2 رشته لوله آبرسان مهار و دود ناشی از حریق را به وسیله دستگاه فن فشار مثبت تخلیه کردند.
قنبری توضیح داد: حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت 3 و 42 دقیقه در منطقه سپیدار خیابان 28 ، حریق ترانس برق ساعت چهار و 51 دقیقه در کوی حفاری خیابان فتح 9 ، حریق پایه برق ساعت 10 و 50 دقیقه در منطقه آخر آسفالت بازارچه صدف ،حریق کنتور برق منزل مسکونی ساعت 14 و 22 دقیقه در منطقه کیانشهر خیابان مریم ، حریق جعبه مینیاتوری ساختمان مسکونی ساعت 19 و 47 دقیقه در شهرک آغاجری و حریق ترانس برق ساعت 21 و 40 دقیقه در خیابان نرگس چهار منطقه کیانشهر با تلاش آتش نشانان اطفا شد.
وی به اعزام آتش نشانان ساعت 19و 24 دقیقه به شهرک رزمندگان فاز 3 اشاره و اظهار کرد: آتش نشانان با مجهز کردن خود به دستگاه تنفسی و تجهیزات خاموش کننده حریق را که به علت اتصال برق سیم سیار رخ داده بود اطفا کردند.
قنبری اظهار کرد: نشت گاز از علمک گاز ساختمان مسکونی ساعت 20 و 56 دقیقه آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و آتش نشانان با کشیدن نوار خطر ، ایمن سازی و همکاری با عوامل 194 شرکت گاز نشتی علمک را برطرف و از بروز حادثه احتمالی جلوگیری کردند.
وی با اشاره به آتش سوزی پراید ساعت 22 و 10 دقیقه در منطقه صد دستگاه خیابان 10 مستقلات تصریح کرد: حریق که به علت اتصال سیم کشی برق خودرو رخ داده بود با عکس العمل آتش نشانان مهار و از بروز خسارت جدی جلوگیری شد.همچنین افتادن کابل فشار قوی برق ساعت 23 و 20 دقیقه آتش نشانان را راهی محل حادثه در خیابان رز 2 شهرک دانشگاه کرد و آتش نشانان با ایمن سازی از بروز حادثه برای عابرین پیاده و خودروهای عبوری جلوگیری کردند.
قنبری اذعان داشت: آتش نشانان جسد یک مرد را از کانالی در حوالی تصفیه خانه صنایع فولاد از آب خارج کردن و به نیروهای انتظامی تحویل دادند. همچنین آتش نشانان با اعزام به منطقه کیان آباد ، یک مرد را که به درون چاهک آسانسور سقوط کرده بود خارج کردند و به عوامل اورژانس 115 تحویل دادند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: آتش نشانان در عملیات افراد گرفتار در کابین آسانسور درمنطقه زیتون کارمندی و گلستان و نجات افراد محبوس شده در منزل مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه پردیس هفت شهروند را نجات دادند.