عصر خوزستان: اهواز – اهواز – تیم فوتبال فولاد خوزستان در بازی معوقه از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر برابر میهمانش تراکتور سازی تبریز متوقف شد. به گزارش ایرنا تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز دوشنبه شب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان […]

عصر خوزستان:

تیم فولاد خوزستان مقابل تراکتورسازی متوقف شد

اهواز – اهواز – تیم فوتبال فولاد خوزستان در بازی معوقه از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر برابر میهمانش تراکتور سازی تبریز متوقف شد.

به گزارش ایرنا تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی تبریز دوشنبه شب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در این دیدار محسن فروزان، موسی کولیبالی،سعادت حردانی، عارف آقاسی، مجتبی نجاریان، محمد آبشک، محمد میری، محمد قاسمی نژاد، ساسان انصاری، محمدرضا عباسی و لوسیانو پریرا برای فولاد خوزستان به میدان رفتند.

همچنین محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق‌پور، مهدی تیکدری، اکبر ایمانی، علی فتحی، میثم تیموری، حمید بوحمدان، عرفان سیدی، سامان نریمان جهان، پیمان بابایی (محمد خرم الحسینی ۲۰) و محمد قادری ترکیب تیم تراکتورسازی را تشکیل دادند.

در دقیقه سه این دیدار ساسان انصاری از پاس پریرا به خوبی بهره برد و دروازه تراکتور را باز کرد. همچنین ابوالفضل رزاق پور در دقیقه ۳۴ گل تساوی بازی را به سود تراکتور به ثمر رساند.

قضاوت این دیدار بر عهده محمدحسین ترابیان بود که محمدرضا منصوری و محسن بابایی او را در این امر همراهی کردند.

در این دیدار سیدمحمد میری و صابر حردانی از تیم فولاد خوزستان و محمدرضا اخباری از تراکتورسازی کارت زرد دریافت کردند.

فولادی ها در این دیدار موقعیت های خوبی روی دروازه تراکتورسازی ایجاد کردند اما در امر گلزنی موفق ظاهر نشدند.

تیم فولاد خوزستان اکنون با ۳۱ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال جا گرفته است.

منبع: ایرنا