عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران دوشنبه شب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد که این دیدار با تساوی یک بر یک  به پایان رسید. به گزارش ایرنا در ترکیب تیم فولاد خوزستان نسبت به دیدار هفته قبل این […]

عصر خوزستان:

حاشیه‌های بازی تیم‌های فولاد خوزستان و تراکتورسازی

اهواز – ایرنا – دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتورسازی از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران دوشنبه شب در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار شد که این دیدار با تساوی یک بر یک  به پایان رسید.

به گزارش ایرنا در ترکیب تیم فولاد خوزستان نسبت به دیدار هفته قبل این تیم در بازی با نساجی، چندین تغییر ایجاد شده بود همچنین فولادی ها با ۶ غایب سرشناس به مصاف تراکتورسازی رفتند.

فولاد که با ۳۰ امتیاز در رده ششم رقابت‌ها قرار داشت مقابل تراکتورسازی که شرایط به نسبت مساعدی دارد به دنبال کسب سه امتیاز بازی خانگی بود. در سوی دیگر تراکتوری ها آمده بودند تا اهواز را با دست پر ترک کنند و ادامه روند مثبت خود را دنبال کنند.

چمن ورزشگاه شهدای فولاد بر خلاف بازی قبل از کیفیت مناسبی برخوردار بود که رضایت کادر فنی ۲ تیم را به همراه داشت. در این بازی ۶ بازیکن فولاد غایب بودند و دست نکونام روی نیمکت بسته بود.

فشرده بودن بازی های لیگ در بدن بازیکنان ۲ تیم تراکتور و فولاد نمایان بود.

بازیکنان ۲ تیم به هنگام ورود به زمین به دلیل شیوع کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی با یکدیگر دست ندادند؛ همچنین با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی عکس دسته جمعی گرفتند.

سکوهای ورزشگاه شهدای فولاد اهواز خالی از تماشاگر بود. پرچم تیم فولاد روی جایگاه تماشاگران نصب شده بود. تمام موارد پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسوولان برگزاری مسابقه به خوبی رعایت شد. 

بازیکنان و کادر فنی ۲ تیم مثل بازی‌های قبلی به هنگام ورود به زمین از تونل ضدعفونی کننده عبور کردند. همچنین بازیکنان ذخیره هر ۲ تیم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت و از ماسک استفاده می‌کردند.

وحید حیدریه، ایوب والی و مهران درخشان مهر بازیکنان مصدوم فولاد خوزستان در ورزشگاه حضور داشته و نظاره گر بازی بودند. همچنین محمد عباس زاده بازیکن سرشناس تراکتور به دلیل مصدومیت نتوانست از ابتدای بازی این تیم را همراهی کند. 

در دقیقه سوم بازی ساسان انصاری نخستین گل بازی را به سود فولاد به ثمر رساند. این بازیکن به احترام تیم سابق خود(تراکتورسازی) شادی نکرد.

با مصدوم شدن شدید پیمان بابایی، تراکتورسازی مجبور به انجام یک تعویض زودهنگام در دقیقه ۲۰ بازی شد.

در دقیقه ۳۴ ابوالفضل رزاق پور برای تراکتور گلزنی کرد. برخی هواداران فولاد در بیرون ورزشگاه شهدای فولاد حضور داشتند و با گوشی خود نظاره گر بازی بودند.

در دقیقه ۳۰ و ۷۵، داور بازی را به دلیل گرمای هوا متوقف کرد تا بازیکنان هر ۲ تیم برای ۲ دقیقه استراحت کنند.

رسول خطیبی و جواد نکونام سرمربیان ۲ تیم بارها به تصمیم داوری معترض بودند که با واکنش داور و تذکر جدی او روبه رو شدند. همچنین ۲ نفر از اعضای نیمکت تراکتور و فولاد به دلیل اعتراض کارت زرد گرفتند.

محمد میری و صابر حردانی از فولاد و محمدرضا اخباری در این دیدار کارت زرد دریافت کردند. 

تساوی فولاد در این دیدار آنها را از رسیدن به بالای جدول رده بندی دور کرد. تیم فولاد خوزستان با این تساوی ۳۱ امتیازی شد و در مکان ششم جدول رده بندی قرار گرفت.

منبع: ایرنا