وضعیت برق خوزستان در شرایط بدی قرار دارد
وضعیت برق خوزستان در شرایط بدی قرار دارد

سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور گفت: در شرایط بدی قرار داریم و مصرف برق از تولید بالاتر رفته است و در این شرایط، مجبوریم مصرف را مدیریت کنیم. کیومرث زمانی اظهار کرد: در شرایط بدی قرار داریم و مصرف برق از تولید بالاتر رفته است و در این شرایط، مجبوریم مصرف را مدیریت […]


سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور گفت: در شرایط بدی قرار داریم و مصرف برق از تولید بالاتر رفته است و در این شرایط، مجبوریم مصرف را مدیریت کنیم.

کیومرث زمانی اظهار کرد: در شرایط بدی قرار داریم و مصرف برق از تولید بالاتر رفته است و در این شرایط، مجبوریم مصرف را مدیریت کنیم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: ما می‌خواهیم که مدیرت مصرف برق قبل از ما، توسط مردم انجام شود و کاهش در مصرف برق به وجود آید و الگوهای ما جوابگوی تامین بار باشند.
سخنگوی صنعت برق در جنوب غرب کشور گفت: اگر این اتفاق نیافتد، بر اساس سیستم‌های حفاظتی که برای نیروگاه‌ها تعریف شده است، نیروگاه‌ها از مدار خارج می‌شوند و به یک خاموشی ناخواسته و گسترده مجبور می‌شویم.
زمانی تصریح کرد: مجبور هستیم که مصرف برق را مدیریت کنیم و میزان مصرف را کاهش دهیم. البته حوادث شنبه شب مربوط به طوفانی بود که اتفاق افتاد و برخی از نقاط دچار حادثه شدند و آن حوادث برق ناخواسته بود. همکاران ما نسبت به رفع این موارد اقدام کردند و موارد دیگری اگر وجود دارند خیلی جزئی هستند.
وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: اگر مواردی مربوط به محدودیت‌های کمبود تولید وجود دارد، به صورت دوره‌ای و گردشی به مناطق مختلف در سطح استان خوزستان داده شده است.
انتهای پیام