انجام 18 عملیات اطفا حریق و امدادی با تلاش آتش نشانان
 
  انجام 18 عملیات اطفا حریق و امدادی با تلاش آتش نشانان

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام 18عملیات مهار آتش و امدادی در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان اهوازی خبر داد.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: دوم خرداد ماه سال جاری ساعت یک و 17 دقیقه با تماس […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از انجام 18عملیات مهار آتش و امدادی در 24 ساعت گذشته توسط آتش نشانان اهوازی خبر داد.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری بیان کرد: دوم خرداد ماه سال جاری ساعت یک و 17 دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان تصادف 2 دستگاه خودرو پراید و پژو 206 بر روی پل شهید دقایقی پل سوم حدفاصل میدان نخل به سمت کیانپارس اطلاع رسانی شد.
وی افزود: متاسفانه براثر شدت تصادف سه نفر از سرنشینان 2 دستگاه خودرو در محل حادثه کشته و پنج نفر دیگر به شدت مصدوم شدند که با تلاش آتش نشانان از میان آهن پاره های خودروها خارج و به بیمارستان انتقال داده شدند.
قنبری با اشاره به اطفا حریق منزل مسکونی ساعت چهار و 40 دقیقه در منطقه خشایار بین زینب و سروش توسط آتش نشانان اظهارکرد: رستوران ساعت 6 و 44 دقیقه در منطقه زیتون کارمندی بین فیاض و فتاح به علت اتصال سیم اصلی برق دچار آتش سوزی و دودگرفتگی شد و آتش نشانان با قطع جریان برق و گاز ساختمان و ایمن سازی شعله های حریق را مهار کردند.
وی توضیح داد: آتش نشانان حریق منازل مسکونی ساعت 11 و24 دقیقه در منطقه گلستان خیابان اسفند نبش ژاله به علت اتصال فن تهویه ، ساعت 11 و 27 دقیقه در منطقه حصیرآباد به علت بی احتیاطی ساکنین وافتادن ته سیگار روشن بر روی اثاثیه را با عکس العمل سریع مهار کردند.
قنبری با اشاره به وقوع حادثه آتش سوزی در کافی شاپ ساعت 13 و 46 دقیقه در خیابان مسلم بین کافی و نادری تصریح کرد: آتش نشانان سریعا در محل حاضر شدند و شعله های حریق را که به علت اتصال برق کولر 2 تیکه رخ داده بود ، اطفا کردند. ضمن اینکه آتش نشانان حریق کنتور برق منازل مسکونی در منطقه فولادشهر،300 دستگاه،شریعتی جنوبی خیابان فاطمی و حریق پایه برق در مسیر تصفیه را با تلاش همه جانبه اطفا کردند.
وی به اعزام 2 دستگاه خودرو آتش نشانی ساعت 20 و 26 دقیقه در اتوبان لشکر نبش منازل سازمانی اشاره و بیان کرد: آتش نشانان در محل حادثه با حریق نیزار مواجه شدند و به سرعت با لوله های آبرسان حریق را مهار و دود ناشی از حریق را که مزاحم ساکنین اطراف شده بود بر طرف کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: آتش نشانان در عملیات افراد گرفتار در کابین آسانسور در مناطق زیتون کارمندی خیابان طهماسبی و خیابان فروغ، 16 غربی پادادشهر، 9 غربی کیانپارس، خیابان 14 شرقی کیان آباد، خیابان 45 بصیر فاز 2 پادادشهر و خیابان 9 شرقی کیانپارس 24 شهروند را نجات دادند.