با حضور رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری صورت گرفت : بازدید میدانی از پروژه های ساماندهی صنوف
 
  با حضور رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری صورت گرفت : بازدید میدانی از پروژه های ساماندهی صنوف

عصر خوزستان: با حضور رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری صورت گرفت : بازدید میدانی از پروژه های ساماندهی صنوف به گزارش اداره ارتباطات سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی ،بابک ربیعی رییس سازمان به همراه شیری معاون ساماندهی و مدیران سازمان از سایت علامه ،بنکداران و آهن فروشان بازدید و مسائل و مشکلات […]

عصر خوزستان:

با حضور رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری صورت گرفت :
بازدید میدانی از پروژه های ساماندهی صنوف

به گزارش اداره ارتباطات سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی ،بابک ربیعی رییس سازمان به همراه شیری معاون ساماندهی و مدیران سازمان از سایت علامه ،بنکداران و آهن فروشان بازدید و مسائل و مشکلات آنها را بررسی نمودند .
در این بازدید ربیعی با تأکید بر ضرورت مدیریت مشاغل مزاحم به عنوان یک پدیده اجتماعی، گفت : حاکم بودن نظم و انظباط و قانونمداری باید سرلوحه امور صنفی باشد تا در مسیر ساماندهی با مقاومت افراد مواجه نشویم و انجام کارها با استقبال مردم روبه‌رو شود.
او خاطرنشان کرد: مشاغل مزاحم به عنوان یک پدیده اجتماعی که پیامدهای منفی دارد در بسیار ی از کلان شهرها وجود دارد و در اهواز هم در مناطقی شاهد بی‌نظمی‌های صنفی و نارضایتی شهروندان هستیم.
ربیعی گفت :اتاق اصناف، نیروی انتظامی و دادگستری از دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند در ساماندهی مشاغل مزاحم شهری با شهرداری همکاری داشته باشند. 
وی در پایان بازدید با تاکید بر اینکه پیگیری در خصوص ساماندهی مشاغل و صنوف باید مجدانه باشد گفت : مدیران مربوطه این مهم را در دستور کار خود قرار دهند .

نویسنده خبر: ب. کریمی