بهسازی فضای سبز ساحل شرقی رودخانه کارون واقع در منطقه یک
 
  بهسازی فضای سبز ساحل شرقی رودخانه کارون واقع در منطقه یک

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ سید رشید شجاعی از بهسازی قطعه فضای سبز پارک ساحلی شرق رودخانه کارون پشت هتل پارس اهواز خبر داد. سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز در رابطه گفت: مدتی است بدلیل جمع آوری کارگاه اجریی […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز؛ سید رشید شجاعی از بهسازی قطعه فضای سبز پارک ساحلی شرق رودخانه کارون پشت هتل پارس اهواز خبر داد.

سید رشید شجاعی نژاد مدیر عامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اهواز در رابطه گفت: مدتی است بدلیل جمع آوری کارگاه اجریی ساخت هتل که در بستر فضای سبز ساحلی رودخانه کارون مستقر شده بود، قطعاتی از این فضای سبز از بین رفته و نیاز به مرمت و بازسازی داشت.
وی با بیان اینکه در بازدید های روزانه که از فضای سبز ممناطق صورت می گیرد این موضوع مورد پیگیری قرار گرفت، افزود: در بازدیدی که به همراه مدیران منطقه و زیباسازی از این پارک صورت گرفت، مقرر شد با همکاری سازمان زیباسازی قسمتی از این پارک مجهز به ست های تندرستی و آبنما شود.
شجاعی در خصوص احیای فضای سبز ساحل شرقی رودخانه کارون نیز توضیح داد: طراحی فضای سبز و بهسازی آن مکان هم با همکاری منطقه یک و این سازمان بزودی انجام خواهد گرفت.
در پایان گفتنی است حسب دستور شهردار اهواز مبنی بر بررسی و پیگیری مشکلات پیرامون فضای سبز روزانه با مدیران مناطق هشتگانه سرکشی هایی از سطح فضای سبز مناطق صورت می گیرد و موضوعات مربوطه میان طرفین صورت جلسه شده و در خصوص رفع آنها اقدام خواهد شد.