عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: برخلاف روند بازی روی اشتباهات فردی گل دریافت کردیم و در ادامه توانستیم بازی نسبتا خوبی ارائه دهیم. به گزارش ایرنا علیرضا پژمان دوشنبه شب پس از تساوی مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: جا دارد سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک بگویم، […]

عصر خوزستان:

مربی تراکتورسازی: گلی که دریافت کردیم روی اشتباهات فردی بود

اهواز – ایرنا – مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: برخلاف روند بازی روی اشتباهات فردی گل دریافت کردیم و در ادامه توانستیم بازی نسبتا خوبی ارائه دهیم.

به گزارش ایرنا علیرضا پژمان دوشنبه شب پس از تساوی مقابل فولاد در نشست خبری اظهار داشت: جا دارد سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک بگویم، تیم ما ابتدا بازی را به حریف واگذار کرد اما در ادامه توانستیم توپ و میدان را به دست بگیریم و به گل هم رسیدیم.

وی با بیان اینکه تا دقیقه ۴۵ دروازه بان ما هیچ واکنشی نشان نداد افزود: در نیمه دوم طبیعی بود که حریف در خانه فشار بیاورد اما بازیکنان ما به خوبی تلاش کردند و مزد زحماتشان را گرفتند.

مربی تراکتور گفت: حریف در اواخر مسابقه رو به بازی هوایی آورد که بازیکنان ما ضربات اول را به خوبی زدند. ما حتی می‌توانستیم روی ضد حملات به گل برسیم که این امر محقق نشد.

وی در مورد وضعیت شجاعی و دژاگه بیان کرد: در این خصوص جوابی ندارم.

دیدار تیم های فولاد و تراکتورسازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

منبع: ایرنا