اجرای خط کشی رنگ محوری در خیابان های امام(ره) شرقی و خیابان طالقانی
 
  اجرای خط کشی رنگ محوری در خیابان های امام(ره) شرقی و خیابان طالقانی

عصر خوزستان: مدیر منطقه یک شهرداری اهواز از عملیات رنگ آمیزی خط کشی محوری در سطح منطقه خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه اظهارکرد: به منظور تامین امنیت عبوری شهروندان و جلوگیری از تصادفات وسایل نقلیه شهری، از سوی اداره حمل و نقل و ترافیک این […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه یک شهرداری اهواز از عملیات رنگ آمیزی خط کشی محوری در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک اهواز، یاسین کاوه پور مدیر منطقه اظهارکرد: به منظور تامین امنیت عبوری شهروندان و جلوگیری از تصادفات وسایل نقلیه شهری، از سوی اداره حمل و نقل و ترافیک این منطقه روز گذشته، در اکثر مسیرهای اصلی و فرعی سطح منطقه بصورت گسترده ، خط کشی های محوری انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه خط کشی محوری و اصلاح هندسی تاثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی معابر و خیابان ها دارد افزود: در این طرح رنگ آمیزی خیابان های امام(ره) شرقی و خیابان طالقانی به اتمام رسید.

وی خاطر نشان کرد: خط کشی محوری علاوه بر ایمنی و زیبایی مسیر با نظم بخشیدن به ترافیک عبوری باعث روان سازی ترافیک می گردد.

کاوه پور در ادامه به تاثیر و نقش موثر خط کشی ترافیکی در کاهش خسارات ناشی از حوادث اشاره نموده و اظهار داشت: در روزهای آتی، روند انجام خط کشی های ترافیکی در سطح معابر اصلی منطقه ادامه خواهد داشت.