عصر خوزستان: دزفول- ایرنا- فرماندار شهرستان کرخه گفت: ۷۹ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در این شهرستان تعیین شده است. عباس پورعاطف روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۹ شعبه از تعداد شعب اخذ رأی شهرستان کرخه ثابت و مابقی سیار است. وی ادامه داد: […]

عصر خوزستان:

۷۹ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در کرخه تعیین شد

دزفول- ایرنا- فرماندار شهرستان کرخه گفت: ۷۹ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در این شهرستان تعیین شده است.

عباس پورعاطف روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۹ شعبه از تعداد شعب اخذ رأی شهرستان کرخه ثابت و مابقی سیار است.

وی ادامه داد: ۶۷ شعبه برای بخش مرکزی و بخش شاوور در نظر گرفته شده که ۱۲ شعبه در شهر الوان و شاوور و مابقی در روستاها است.

فرماندار کرخه اظهارداشت: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت، رقابت سالم، صیانت از آرای مردم و بی‌طرفی مجریان انتخابات از مهمترین برنامه دست‌ اندرکاران انتخابات است.

وی افزود: شهرستان کرخه برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور و مشارکت گسترده مردم آمادگی کامل دارد.

پورعاطف بیان کرد: ۷۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی و امنیت با تسلط بر قانون انتخابات و رعایت اصل بی‌طرفی، زمینه برگزاری یک انتخابات سالم و پرشکوه را در این شهرستان فراهم خواهندکرد.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا