اجرای 14عملیات اطفا حریق و امدادی حاصل تلاش آتش نشانان
 
  اجرای 14عملیات اطفا حریق و امدادی حاصل تلاش آتش نشانان

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی 14 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: پنجم خرداد ماه سال جاری ساعت 2 و 36 دقیقه بامداد […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی 14 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: پنجم خرداد ماه سال جاری ساعت 2 و 36 دقیقه بامداد با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان آتش سوزی انبار ضایعاتی در منطقه ملی راه خیابان فرشید 2 آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.
وی افزود: آتش نشانان با ایمن سازی و 2 رشته لوله آبرسان حریق را اطفا و از پیشروی حریق به ساختمانهای مجاور جلوگیری کردند. ضمن اینکه حریق تراس منزل مسکونی ساعت سه و 34 دقیقه در منطقه بهارستان خیابان کاشانه سه به علت بی احتیاطی ساکنین در روشن کردن منقل رخ داده بود با حضور به موقع آتش نشانان مهار شد.
قنبری با اشاره به مهار آتش سوزی ساختمان متروکه ساعت سه و 42 دقیقه در منطقه آخر آسفالت کوچه سلیمی توسط آتش نشانان تصریح کرد: در حادثه مشابه آتش نشانان حریق ساختمان متروکه ساعت پنج و هشت دقیقه در منطقه ملی راه خیابان فرشید 2 را مهار کردند. همچنین حریق جعبه فیوز منزل مسکونی ساعت سه و 50 دقیقه در منطقه کمپلو خیابان دهقان ، حریق کنتور برق منازل مسکونی ساعت 10 و 22 دقیقه در منطقه بهارستان، ساعت 15 و چهار دقیقه در خیابان سه پادادشهر با تلاش آتش نشانان مهار شد.
وی مهار آتش سوزی کانکس ساعت 14 و 28 دقیقه در پیچ گلستان را از عملیاتهای عنوان شده توسط آتش نشانان بیان کرد و اذعان داشت: اطفا حریق خودرو پژو 206 ساعت 15 و 25 دقیقه در مسیر پل شهید هاشمی که به علت نشت روغن خودرو رخ داده بود و همچنین اطفای حریق منزل مسکونی سات 15 و 54 دقیقه در منطقه پردیس خیابان گل افشان و مهار حریق ساختمان متروکه ساعت 16 و 46 دقیقه در خیابان سیروس را از دیگر عملیاتهای انجام شده توسط آتش نشانان عنوان کرد.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان بیان کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه پردیس بلوار گلشن و عملیات نجات محبوسین اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه پادادشهر و انتهای خیابان امام شرقی هفت شهروند را نجات دادند.