نشست و گفتگو مدیر منطقه چهار با انبوه سازان سطح منطقه 
 
  نشست و گفتگو مدیر منطقه چهار با انبوه سازان سطح منطقه 

عصر خوزستان: پوریا راهنورد مدیرشهرداری منطقه چهار اهواز از برگزاری نشست هم اندیشی این منطقه با انبوه سازان سطح منطقه با هدف استماع نظرات و پیشنهادات و رفع مشکلات پیش رو خبر داد. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه چهار اهواز ، پوریا راهنورد گفت: در این جلسه انبوه سازان از روند کار خود توضیحاتی […]

عصر خوزستان:

پوریا راهنورد مدیرشهرداری منطقه چهار اهواز از برگزاری نشست هم اندیشی این منطقه با انبوه سازان سطح منطقه با هدف استماع نظرات و پیشنهادات و رفع مشکلات پیش رو خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه چهار اهواز ، پوریا راهنورد گفت: در این جلسه انبوه سازان از روند کار خود توضیحاتی را ارائه کردند و پیشنهاداتی را برای تسریع امور ارائه نمودند.

 مدیر منطقه چهار افزود: برای رشد و شکوفایی شهر باید بین نهادهای دولتی و بخش خصوصی تعامل وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد: حضور سرمایه گذاران و انبوه سازان در شهرداری مناطق، مناطق را به سمت درآمد پایدار هدایت می کند.

راهنورد اظهار کرد: در این نشست مقرر شد جلسه ای بطور مستمر با حضور انبوه سازان برگزار شود و کارشناسی خبره نیز برای انجام امور محوله و همکاری لازم معرفی شود که برای تسهیل در ورود و خروج کارشناس مربوطه مقرر شد کارت شناسایی صادر شود.

در پایان این نشست انبوه سازان از همکاری و بذل توجه پوریا راهنورد که در تمام این مدت توانسته با پیگیری های پی در پی به مشکلاتشان رسیدگی کند تشکر کردند.