اجرای عملیات همسطح سازی درب منهولها در چند نقطه از منطقه شش
 
  		اجرای عملیات همسطح سازی درب منهولها در چند نقطه از منطقه شش

عصر خوزستان: امیر کعبی مدیر منطقه شش شهرداری اهواز از اجرای عملیات بهسازی و همسطح سازی درب منهول ها در چند نقطه از سطح منطقه خبر داد . به گزارش اداره ارتباطات منطقه شش شهرداری اهواز ، کعبی مدیر منطقه در این گزارش می افزاید : در راستای خدمتگزاری هر چه بهتر و بیشتر به […]

عصر خوزستان:

امیر کعبی مدیر منطقه شش شهرداری اهواز از اجرای عملیات بهسازی و همسطح سازی درب منهول ها در چند نقطه از سطح منطقه خبر داد .

به گزارش اداره ارتباطات منطقه شش شهرداری اهواز ، کعبی مدیر منطقه در این گزارش می افزاید : در راستای خدمتگزاری هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، سهولت در رفت و آمد وسایط نقلیه و ارائه خدمات و تسهیلات شهری به شهروندان عملیات اجرایی همسطح سازی درب منهول ها در خیابان دهخدا ، خیابان طلوع ، خیابان شهریور، خیابان تکش ، خیابان کیان ، کوی عین دو ،خیابان شهید عبیات و خیابان غزنوی انجام شد.
وی در ادامه اظهار داشت : این عملیات توسط واحد عمران و زیبا سازی حوزه معاونت خدمات شهری با هدف توسعه عمران شهری انجام شده است.
کعبی در پایان گفت : به دليل تعبيه نامناسب و محل قرار گيري حوضچه هاي فاضلاب در مسير رفت و آمد وسایط نقلیه ،باعث ايجاد مشكلات براي تردد خودروها و شهروندان شده است که امیدواریم با همسطح سازی درب منهولها بتوانیم تا حدودی این نابسامانی را رفع نماییم و آسایش مردم را فراهم سازیم .