وضعیت شرکت لوله‌سازی خوزستان باید شفاف‌سازی شود
وضعیت شرکت لوله‌سازی خوزستان باید شفاف‌سازی شود

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی در خوزستان گفت: تغییر خط تولید شرکت لوله‌سازی خوزستان در دست بررسی است. قاسم سلیمانی‌دشتکی در پایان جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان که امروز (۸ خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: پس از تاکید مقام معظم رهبری بر پشتیبانی و رفع موانع […]


استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی در خوزستان گفت: تغییر خط تولید شرکت لوله‌سازی خوزستان در دست بررسی است.

قاسم سلیمانی‌دشتکی در پایان جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان که امروز (۸ خردادماه) برگزار شد، اظهار کرد: پس از تاکید مقام معظم رهبری بر پشتیبانی و رفع موانع تولید، جلسات ستاد تسهیل استان خوزستان به صورت مرتب برگزار می‌شوند. علاوه بر این جلسات، جلسات تخصصی نیز در کارگروه‌ها پیش از برگزاری جلسات اصلی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برگزار می‌شوند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: امروز مشکلات شرکت لوله‌سازی خوزستان در جلسه مطرح و پیگیری شد. با توجه به مباحثی که در خصوص این شرکت در فضای مجازی وجود دارد، باید در جلسه‌ای وضعیت شرکت لوله‌سازی خوزستان شفاف‌سازی شود.
استاندار خوزستان گفت: باید مسائلی از جمله اینکه چه مسائلی وجود داشت، چه بر این شرکت گذشت و چه کاری باید برای این شرکت انجام داد، مطرح و شفاف‌سازی شود.
وی تصریح کرد: در جلسه‌ای که در هفته آینده برگزار خواهد شد، مباحث مربوط به این شرکت باید مطرح شود تا برای همه رسانه‌ها و فضای مجازی شفاف‌سازی شود.
سلیمانی‌دشتکی با تاکید بر لزوم جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی افزود: تغییر خط تولید شرکت لوله‌سازی خوزستان در دست بررسی است.
وی گفت: تعیین تکلیف در خصوص توجیه خط تولید در لوله‌سازی خوزستان باید زودتر در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار می‌گرفت تا افکار عمومی اقناع شوند و شفاف‌سازی لازم انجام می‌شد.
استاندار خوزستان افزود: باید با هماهنگی روابط عمومی استانداری، نشست خبری با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور اهالی رسانه و فعالان فضای مجازی به زودی برگزار و تمام جنبه‌های مساله لوله‌سازی خوزستان بررسی و راهکار مورد نظر برای وضعیت این شرکت ارائه شود.
انتهای پیام