آغاز عملیات پیاده روسازی بلوار صداقت شرقی
 
  آغاز عملیات پیاده روسازی بلوار صداقت شرقی

عصر خوزستان: مدیر منطقه ۸ پیرو بازدید مورخ هشتم خردادماه ، از آغاز عملیات پیاده روسازی بلوار صداقت شرقی خبر داد.    به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با بیان اینکه از آنجائیکه خدمات رسانی و تسهیل عبور و مرور شهروندان در معابر سطح شهر یکی از مهمترین […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه ۸ پیرو بازدید مورخ هشتم خردادماه ، از آغاز عملیات پیاده روسازی بلوار صداقت شرقی خبر داد.

   به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۸ اهواز ، محمدرضا قنواتی مدیر منطقه با بیان اینکه از آنجائیکه خدمات رسانی و تسهیل عبور و مرور شهروندان در معابر سطح شهر یکی از مهمترین وظایف شهرداری محسوب می شود ، در این راستا ساخت پیاده روها از جمله فعالیت های مستمر در شهرداری منطقه است.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی در سطح شهر افزود: پروژه پیاده روسازی با هدف استاندارد سازی پیاده روها و معابر، بهبود عبور و مرور و رفاه شهروندان ، جدول گذاری و پیاده رو سازی میتواند نقش اساسی در ارتقاء سلامت و تسهیل عبور و مرور شهروندان ایفا نماید .

گفتنی است مناسب سازی فضاهای شهری بویژه پیاده روها یکی از مباحث اساسی است که از جهات مختلف اجتماعی، اقتصادی و بهداشتی در زندگی شهروندان تاثیر عمده و نقش برجسته ای دارد که میتواند باعث ایجاد بسیاری از تعاملات مثبت بین شهروندان شود .