خاکریزی نباتی و آماده سازی آیلند کناری بلوار ساحی شرقی جهت توسعه فضای سبز منطقه۳
 
  خاکریزی نباتی و آماده سازی آیلند کناری بلوار ساحی شرقی جهت توسعه فضای سبز منطقه۳

عصر خوزستان: توسعه فضای سبز شهری از جمله اقدامات اولویت دار شهرداری منطقه سه و حوزه خدماتی است. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳؛ فرزین حاتمی کاکش مدیر منطقه با اعلام این مطلب گفت:با هدف افزايش سرانه فضاي سبز در بلوار ساحلي شرقی (بلوار شهید باقری کاهکش) و به منظور ایجاد چشم انداز طبیعی و […]

عصر خوزستان:

توسعه فضای سبز شهری از جمله اقدامات اولویت دار شهرداری منطقه سه و حوزه خدماتی است.
به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه۳؛ فرزین حاتمی کاکش مدیر منطقه با اعلام این مطلب گفت:
با هدف افزايش سرانه فضاي سبز در بلوار ساحلي شرقی (بلوار شهید باقری کاهکش) و به منظور ایجاد چشم انداز طبیعی و مناسب شهری از مسیرها و بلوارها، کار آماده سازی مسیر جنب دیوار شرکت آب پخش در زیرگذر پل سوم، توسط عوامل خدماتی منطقه۳ در حال انجام است.
وی ادامه داد : در اجرای این طرح عملیات  خاكبرداري، خاكريزي نباتي،تسطیح و ایجاد شیب و رمپ به محوطه موردنظر و آماده سازی بستر کاشت در حال انجام است.
حاتمی تاکید کرد: با همین هدف نیز کار توسعه و ارتقاء شبکه آبیاری ‌فضای سبز با اجرای بیش از ۸۰۰متر لوله کشی جدید آب خام در بلوارهای اصلی ، آبرسانی و احیاء فضای سبز آیلندهایی که برای مدت ها مشکل آبیاری داشته اند، لایروبی ایستگاه های پمپاژ آب خام، نصب اتصالات جدید در سیستم آبیاری پارک ها و … در حال انجام است و امیدواریم با این اقدامات شاهد طراوت و سرسبزی بیشتری در سطح منطقه در حوزه فضای سبز باشیم.