هنرنمایی آتش نشانان در جدال با آتش
   هنرنمایی آتش نشانان در جدال با آتش

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی 15عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند. به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: هشتم خرداد ماه سال جاری ساعت 24 دقیقه با تماس تلفنی […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی 15عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.

به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: هشتم خرداد ماه سال جاری ساعت 24 دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان، حریق منزل مسکونی در منطقه صد دستگاه خیابان یک مستغلات اطلاع رسانی شد.

وی علت حریق را اتصال سیم کشی برق درون جعبه مینیاتوری و سرایت حریق به پرده و اثاثیه گزارش کرد و افزود: آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با استفاده از لوله های آبرسان شعله های حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

قنبری به آتش سوزی خودرو تیبا ساعت سه و 34 دقیقه در مسیر چهار شیر اشاره و بیان کرد: آتش نشانان با چیدمان علایم هشدار دهنده ترافیکی در مسیر با استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله های حریق را مهار کردند.

وی توضیح داد: حریق ساختمان اداری ساعت چهار و 42 دقیقه در منطقه امانیه به علت اتصال برق کولر 2 تیکه ، حریق ساختمان متروکه ساعت پنج و 15 دقیقه در منطقه طالقانی شرقی جنب حسینیه ثارالله حریق با تلاش آتش نشان مهار شد.

قنبری به واژگونی خودرو تریلی ساعت 11 و 5 دقیقه درمسیر جاده صنایع فولاد اشاره و اذعان کرد: آتش نشانان سریعا در محل حادثه حاضر شدند و با ایمن سازی محل از بروز حادثه احتمالی برای خودروهای عبوری جلوگیری کردند .

وی مهار حریق پراید ساعت 12 و 53 در مسیر حد فاصل پل سوم به سمت میدان چمران از عملیاتهای عنوان شده توسط آتش نشانان بیان کرد و اظهار داشت: علت آتش سوزی خودرو پراید نشت بنزین گزارش شده است و در حادثه مشابه دیگری آتش نشانان حریق خودرو پراید ساعت 14 و 14 دقیقه در مسیر پردیس بلوار گلبهار را که به علت اتصال برق خودرو رخ داده بود مهار کردند. همچنین اطفای حریق منزل مسکونی ساعت 20 و 34 دقیقه در منطقه زیتون کا

رگری به علت شل بودن شیلنگ و نشت گاز و مهارحریق ساختمان متروکه ساعت 21 و 35 دقیقه در منطقه 24 متری خیابان اهوازیان از دیگر عملیاتهای انجام شده توسط آتش نشانان عنوان کرد.
قنبری با اشاره به مهار حریق ترانس برق در منطقه عین 2 خیابان هفت غربی بیان کرد: آتش نشانان حریق کنتور برق ساختمان شورای حل اختلاف در خیابان امام شرقی و حریق کنتور برق منزل مسکونی در منطقه حصیر آباد ابتدای خیابان چهار و حریق پایه برق در منطقه فرهنگیان را با عکس العمل سریع اطفا کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اظهار کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه سپیدار و عملیات نجات افراد گرفتار در کابین آسانسور مجتمع مسکونی در منطقه فاز 2 پادادشهر چهار شهروند را نجات دادند.