ملاقات عمومی شهروندان با مدیر منطقه یک شهرداری اهواز
 
  ملاقات عمومی شهروندان با مدیر منطقه یک شهرداری اهواز

عصر خوزستان: شهروندان با مدیر منطقه ملاقات کردند. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک، پیرو ملاقات های روز دوشنبه و در راستای تکریم شهروندان ، کاوه پور مدیر منطقه صبح دوشنبه با مراجعین دیدار و گفتگو کرد و  دستورات لازم برای رسیدگی و حل مشکلات آنها را صادر کرد. مدیر منطقه افزود: اعتماد سازی بین شهروندان و […]

عصر خوزستان:

شهروندان با مدیر منطقه ملاقات کردند.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه یک، پیرو ملاقات های روز دوشنبه و در راستای تکریم شهروندان ، کاوه پور مدیر منطقه صبح دوشنبه با مراجعین دیدار و گفتگو کرد و  دستورات لازم برای رسیدگی و حل مشکلات آنها را صادر کرد.

مدیر منطقه افزود: اعتماد سازی بین شهروندان و شهرداری ، ایجاد ارتباطات دو سویه و آشنایی بیشتر و بهتر با معضلات منطقه ای و محلی برای تصمیم گیری جهت رفع آنها از اهداف برگزاری دیدارهای مردمی شهرداری این منطقه است.

در این ملاقات که صبح امروز در دفتر مدیریت شهرداری منطقه برگزار شد شهروندان مشکلات خود را با مدیر منطقه مطرح کردند و کاوه پور ضمن بررسی, دستور پیگیری تا حل این موارد را ابلاغ کرد و به معاونین حوزه خود اعلام کرد : جلسات دیدار مردمی و پاسخگو بودن نسبت به سوالات و دغدغه های شهروندان باید از جمله برنامه های اولویت دار واحدهای مربوطه باشد.