تداوم جدال آتش نشانان با شعله های حریق
 
  تداوم جدال آتش نشانان با شعله های حریق

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی 16 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: دهم خرداد ماه سال جاری ساعت 9 و 33 دقیقه با […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی 16 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: دهم خرداد ماه سال جاری ساعت 9 و 33 دقیقه با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان، حریق منزل مسکونی در روستای دب حردان اطلاع رسانی شد.
وی علت حریق را اتصال برق یخچال گزارش کرد و افزود: آتش نشانان سریعا با ایمن سازی و قطع جریان برق ساختمان با استفاده از لوله های آبرسان شعله های حریق را مهار و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.
قنبری با اشاره به رخداد آتش سوزی انبار ساعت 12 و 59 دقیقه در بازار آهن فروشان شرق بیان کرد: آتش نشانان با عکس العمل سریع شعله های حریق انبار ، که به علت بی احتیاطی و روشن گذاشتن پیک نیک در کنار الوار های چوبی رخ داده بود را اطفا و از گسترش حریق جلوگیری کردند.
قنبری با بیان مهار حریق نیزار ساعت 13 و هفت دقیقه در انتهای کوی ملت فاز چهار توسط آتش نشانان اظهار داشت: آتش نشانان در حادثه مشابه دیگری حریق نیزار ساعت 19 و 32 دقیقه در مسیر ورودی روستای دغاغله را اطفا کردند.همچنین مهار حریق کنتور برق منازل مسکونی در منطقه کیانشهر خیابان مریم هشت، یوسفی، زویه روبروی خیابان عامری و پردیس خیابان تابان 6 را از دیگر عملیاتهای انجام شده توسط آتش نشانان عنوان کرد.
وی تصریح کرد: حریق خودرو پراید ساعت 21 و 51 دقیقه در منطقه فاز یک پادادشهر خیابان فروردین غربی آتش نشانان را به محل حادثه کشاند و آتش نشانان با ایمن سازی و استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله های حریق را مهار و از بروز خسارت جدی جلوگیری کردند. ضمن اینکه کارشناسان سازمان علت حریق را اتصال برق خودرو پراید گزارش کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اظهار کرد: آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب درمناطق گلستان خیابان اصفهان، کوی سعدی ، انتهای بوستان و مجتمع پزشکی بین خیابان 9 و 10 پاداد و عملیات نجات از کابین آسانسور مجتمع های مسکونی در منطقه کیانپارس ، بلوار کارگر روبروی گیت بوستان و مرکز درمانی در منطقه کمپلو 12 شهروند را نجات دادند.