عصر خوزستان: اهواز-ایرنا- فرماندار شهرستان بهبهان با اشاره به اینکه پشتیبانی در انتخابات امری مهم است گفت: آمادگی تامین و پشتیبانی برخی از شهرستانهای همجوار برای برگزاری انتخابات توسط این فرمانداری وجود دارد.  به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان،  یوسف زمانی در نشست انتخاباتی شهرستان بهبهان با حضور معاون سیاسی و […]

عصر خوزستان:

فرمانداربهبهان: آماده پشتیبانی از شهرستان های همجوار در انتخابات هستیم

اهواز-ایرنا- فرماندار شهرستان بهبهان با اشاره به اینکه پشتیبانی در انتخابات امری مهم است گفت: آمادگی تامین و پشتیبانی برخی از شهرستانهای همجوار برای برگزاری انتخابات توسط این فرمانداری وجود دارد.

 به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان،  یوسف زمانی در نشست انتخاباتی شهرستان بهبهان با حضور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در فرمانداری این شهرستان بیان کرد: هدف اصلی و مهم در انتخابات فراهم نمودن شرایط برگزاری یک انتخابات سالم و رقابتی و رعایت قانون به صورت کامل است.

در ادامه این نشست همچنین معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات استان خوزستان با اشاره به شرایط سیاسی کنونی منطقه و جبهه مقاومت بیان کرد:  شهادت جوانان غزه دل هر انسان آزاده ای را به درد آورده است، امروز اما جوانان فلسطینی با جوشش خون پاک شهید سلیمانی در رگ هایشان جواب این رژیم جعلی و دنیای استکبار و در راس آن امریکای جنایتکار را داده اند.

رضا نجاتی گفت: امروز معادلات منطقه در حال تغییر به نفع جبهه مقاومت است اما دشمن زخم خورده است و به دنبال فرصتی برای ضربه زدن است،  رییس سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی در کمال ضعف و درماندگی می گوید قصد ترور دانشمندان ایرانی و خرابکاری در تاسیسات هسته ای ایران را داریم اما با غیرت ایرانی جواب کوبنده ای به آن ها داده خواهد شد.
وی افزود: ما در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردیم که در مقابل تمام استکبار و ظالمان خواهیم ایستاد و امروز نیز جوانان ما ادامه دهنده راه همان شهدا و رزمندگان هستند و گرچه مشکلاتی وجود دارد اما کشور ما با اقتدار به راه خود ادامه خواهد داد.
نجاتی ادامه داد: موضوع انتخابات موضوع اصلی و مهم امروز ما است،  گرچه دنیای غرب دم از دموکراسی میزند اما مردم سالاری دینی ما نمونه ای موفق و بی نظیر در دنیاست. وی با اشاره به اینکه دموکراسی غرب در انتخابات آمریکا چهره خود را نمایان ساخت ادامه داد:  مادر کشور خود، از روز ابتدای پیروزی نظام جمهوری اسلامی انتخابات را در سخت ترین دوران ها از جمله جنگ نیز برگزار کردیم و ملت ما در هر شرایطی با حضور پرشور خود وحدت و عزت میهن را بیمه نموده اند.
رییس ستاد انتخابات خوزستان بیان کرد: انتخابات مبتنی بر چند اصل است که مهم ترین آن مردمی بودن آن است ، در شهرستان بهبهان خوشبختانه هیات اجرایی و نظارت قوی و کارآمدی داریم و این طبیعی است چرا که بهبهان مهد شهدا و بزرگانی است که سرآمد هستند، امروز ما تعهدی مبتنی بر چندین اصل مهم است. اولین اصل رعایت امر قانون است و همه ما موظفیم انتخابات را بر اساس دستورالعمل و قانون بی کم و کاست رعایت کنیم.

وی گفت: داوطلبان باید بدانند برخورد صادقانه و پرهیز از قول های نشدنی سرلوحه عملشان باشد. موضوع دیگر تامین امنیت انتخابات است و آخرین اصل مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است. دشمن در حال برنامه ریزی برای ناامید کردن مردم و کم رنگ کردن حضور آنان است، پس تلاش برای جلب مشارکت حداکثری مردم اصلی ترین وظیفه ماست.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان افزود: نه به انتخابات یعنی رفتن به سمت دشمن، دشمنی که با تمام قوا برای دور کردن مردم از صندوق در میدان حضور دارد. ما باید مراقب باشیم در گرداب دشمن گیر نکنیم. جلب مشارکت مردم اما ملاحضاتی دارد. نارضایتی های اجتماعی امروز وجود دارد، از جمله در بحث بازار، امروز باید حواسمان را بیشتر متمرکز کنیم بر رفع مشکلات شهروندانمان تا از فریب خوردن جوانانمان توسط دشمن پیشگیری کنیم.
وی ادامه داد: ۱۵ خرداد آخرین روزی است که هییت نظارت مرکزی نتایج نهایی اعتراضات داوطلبان رد صلاحیت شده را اعلام خواهد کرد.

۲۸ خرداد ماه امسال ۲ انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می شود.
انتخابات امسال از ساعت ۷ صبح آغاز و تا ساعت ۲ شب ادامه خواهد داشت.
 

منبع: ایرنا