عصر خوزستان: اهواز -ایرنا – مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه دیتای مرکز تلفن ثابت روستایی صفی آباد از توابع  شهرستان دزفول با اجرای عملیات فنی و افزایش پهنای باند توسعه و ارتقا یافت. رحیم فلاح زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به منظور پاسخ گویی به نیاز مشتریان در خصوص […]

عصر خوزستان:

توسعه شبکه دیتای مخابرات در مرکز تلفن صفی آباد دزفول

اهواز -ایرنا – مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه دیتای مرکز تلفن ثابت روستایی صفی آباد از توابع  شهرستان دزفول با اجرای عملیات فنی و افزایش پهنای باند توسعه و ارتقا یافت.

رحیم فلاح زاده روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: به منظور پاسخ گویی به نیاز مشتریان در خصوص استفاده از سرویس‌ها و محصولات و ارتقای کیفیت و سهولت دسترسی به سرویس‌های دیتا که مستلزم توسعه زیرساخت‌های مخابراتی است ، شبکه دیتا در مرکز تلفن ثابت روستایی صفی آباد دزفول توسعه یافت. 

وی گفت: با تلاش کارشناسان حوزه دیتا در مخابرات منطقه خوزستان و شهرستان دزفول، عملیات توسعه و ارتقای شبکه دیتا در این مرکز با افزایش پهنای باند این مرکز از یک لینک ۱۰۰ مگابیت برثانیه به یک گیگابیت برثانیه انجام شد. 

فلاح زاده ادامه داد: با توسعه دیتا و افزایش ۱۰ برابری پهنای باند امکان ارایه خدمات بر بستر باند پهن به مشتریان و متقاضیان Adsl اینترنت خانگی با کیفیت مطلوب و سرعت بالا فراهم شد.
مدیر مخابرات منطقه خوزستان افزود: ارایه خدمات متنوع مخابراتی در زمینه‌های مختلف ارتباطی در بخش‌های تلفن ثابت، دیتا، فیبرنوری و تلفن همراه به منظور رفاه و آسایش مردم و بهره مندی برابر مشترکان در شهرها و به ویژه در روستاها از خدمات مخابرات به مشترکان، برای انجام فعالیت‌های روزانه از جمله آموزشی و اقتصادی و… است.
یک میلیون مشترک تلفن ثابت زیرپوشش مخابرات خوزستان هستند.

منبع: ایرنا