اجرای 17 عملیات آتش نشانی در اهواز
 
  اجرای 17 عملیات آتش نشانی در اهواز

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی17عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: دوازدهم خرداد ماه سال جاری با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش نشانان اهوازی17عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را در 24 ساعت گذشته انجام دادند.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: دوازدهم خرداد ماه سال جاری با تماس تلفنی شهروندی با سامانه 125 سازمان ساعت سه و هشت دقیقه بامداد آتش سوزی فضای سبز در کوی انقلاب مسیر خیابان بهارستان توسط آتش نشانان اطفا شد.
وی افزود: آتش نشانان حریق انبارضایعات ساعت چهار و 24 دقیقه در جاده خرمشهر بعد از شرکت سپنتا و حریق ساختمان متروکه ساعت پنج و 45 دقیقه در منطقه گلستان خیابان آبان را با تلاش همه جانبه اطفا کردند.
قنبری به واژگونی خودرو 405 ساعت 10 و 11 دقیقه در مسیر ساحلی غربی بعد از پل هلالی و واژگونی خودرو ام وی ام ساعت 12 و 20 دقیقه در مسیر جاد قدیم اهواز به سمت خرمشهر اشاره و بیان کرد: آتش نشانان با نصب تجهیزات ترافیکی درمسیر با ایمن سازی و ابزار نجات سرنشینان خودرو ها را خارج کردند. همچنین خودروهای واژگون شده را به حالت اولیه بازگرداندند و به حاشیه امن مسیر منتقل کردند.
وی توضیح داد: مهار حریق انبار ضایعات ساعت 13 و 33 دقیقه در خیابان اصلی کوی گلدشت، مهار حریق منزل مسکونی ساعت 14 و 29 دقیقه در کوی سعدی به علت نشت گاز از کباب پز ، مهار حریق خودرو پژو 206 ساعت 14 و 45 دقیقه به علت اتصال برق فن رادیاتور و مهار حریق منزل مسکونی ساعت 16 و 56 دقیقه در خیابان رستگاری را از دیگر عملیاتهای انجام شده توسط آتش نشان عنوان کرد.
قنبری با اشاره به عملیات مهار حریق مغازه نان فانتزی ساعت 19 و 42 دقیقه در منطقه کوی ملت نبش خیابان 20 اقبال با تلاش آتش نشانان تصریح کرد: آتش نشانان حریق فضای سبز ساعت 20 و 43 دقیقه در پارک شهرک دانشگاه و حریق کنتور برق منازل مسکونی در فاز 2 پادادشهر خیابان بهاران 6 و شهرک برق منازل شهرداری خیابان پنج ، حریق ترانس برق در خیابان اصلی عین 2 و حریق جعبه فیور منزل مسکونی در کوی مهدیس خیابان مدارس را با حضور به موقع اطفا کردند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان اظهار کرد: آتش نشانان در عملیات نجات افراد گرفتار در کابین آسانسور در منطقه گلستان و نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در کوی مهدیس چهار شهروند را نجات دادند.