روز پرحادثه برای آتش نشانان در گرمای بی سابقه تابستان
 
  روز پرحادثه برای آتش نشانان در گرمای بی سابقه تابستان

عصر خوزستان: رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در حالیکه امروز استان خوزستان یک روز بسیار گرم و بی سابقه تابستان را تجربه کرد، آتش نشانان اهوازی یک روز پر حادثه و پر کار داشتند و با تمام توان به شهروندان عزیز اهوازی خدمت کردند.به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی […]

عصر خوزستان:

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: در حالیکه امروز استان خوزستان یک روز بسیار گرم و بی سابقه تابستان را تجربه کرد، آتش نشانان اهوازی یک روز پر حادثه و پر کار داشتند و با تمام توان به شهروندان عزیز اهوازی خدمت کردند.
به گزارش اداره ارتباطات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز، ابراهیم قنبری اظهارکرد: سیزدهم خرداد ماه سال جاری آتش نشان 16 عملیات اطفا حریق و امداد و نجات را انجام دادند.
وی افزود: آتش نشانان ساعت سه و 16 دقیقه بامداد آتش سوزی ساختمان متروکه در خیابان مسلم بین جهانیان و عظیم را با لوله های آبرسان اطفا کردند.
قنبری با اشاره به مهارحریق نیزار ساعت 9 و 17 دقیقه در مسیر میدان چهار اسب و ساعت 9 و 56 دقیقه در مسیر برومی جنب پل توسط آتش نشانان افزود: برخورد خودرو پراید با جدول خیابان ساعت پنج و 2 دقیقه در مسیر اتوبان گلستان حد فاصل مجموعه مسکونی به سمت میدان کارگر منجر به فوت راننده شد و آتش نشانان با ابزار تخصصی و برش جسد راننده را از داخل خودرو خارج کردند و مسیر را از بقایای به جا مانده از تصادف پاکسازی کردند.
وی به مهار حریق خودرو سمند ساعت 10 و 44 دقیقه در مسیر خرمکوشک توسط آتش نشانان اشاره و تصریح کرد: علت حریق توسط کارشناسان سازمان نشت بنزین گزارش شد. ضمن اینکه آتش نشانان حریق انبار ضایعات ساعت 10 و 48 دقیقه به علت اتصال برق اتاق نگهبانی در مسیر بعد از پلیس راه قدیم و حریق انبار کاه ساعت 10 و 51 دقیقه در مسیر قلعه چنان را با تلاش همه جانبه اطفا کردند.
قنبری توضیح داد: آتش نشانان حریق کانکس ساعت 11 و 11 دقیقه در مسیر منازل راه آهن ، حریق منازل مسکونی ساعت 12 و 10 دقیقه در منطقه کیان آباد به علت اتصال برق کولر پنجره ای ، ساعت 12 و پنج دقیقه در منطقه 400 دستگاه خیابان شهید فرهادی و ساعت 22 و 15 دقیقه در منطقه کیانپارس خیابان پنج غربی با حضور به موقع آتش نشانان اطفا شد.ضمن اینکه آتش نشانان در حادثه نشست زمین در خیابان نظامی بین زند و وکیلی ایمن سازی لازم را انجام دادند.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان به کشف جسد شناور مرد جوان ۲۵ ساله در رودخانه کارون توسط غواصان ساحلی سازمان اشاره و اظهار کرد: غواصان سازمان جسد را به ساحل انتقال و به نیروی انتظامی برای ادامه مراحل قانونی تحویل دادند.همچنین آتش نشانان در عملیات نجات افراد گرفتار در کابین آسانسور در منطقه گلستان و فرهنگ شهر و عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه کیانپارس خیابان چهار شرقی پنج شهروند را نجات دادند.