عصر خوزستان: اهواز – ایرنا – رئیس شورای هماهنگی ستاد سید ابراهیم رییسی در خوزستان با بیان اینکه سیاست خارجی از نگاه این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در یک مثلث حکمت،عزت و مصلحت در محور عقلانیت بنا شده است گفت: بی اثر و یا کم اثر کردن تحریم ها در اولویت سیاست خارجی وی قرار […]

عصر خوزستان:

سیاست خارجی سید ابراهیم رییسی بی اثر کردن تحریم است

اهواز – ایرنا – رئیس شورای هماهنگی ستاد سید ابراهیم رییسی در خوزستان با بیان اینکه سیاست خارجی از نگاه این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در یک مثلث حکمت،عزت و مصلحت در محور عقلانیت بنا شده است گفت: بی اثر و یا کم اثر کردن تحریم ها در اولویت سیاست خارجی وی قرار دارد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام کمال رحمانی روز شنبه در نشست با رسانه های خوزستان در اهواز اظهار داشت: سید ابراهیم رییسی تا حدودی با تاخیر وارد عرصه انتخابات شدند اما شعار هر خانه یک ستاد را به طور هوشمندانه ارائه دادند و اکنون بسیاری از ستادهای خودجوش با شور و شوق انقلابی و انتخاباتی فعالیت خود را آغاز کرده اند.

وی افزود: ایشان به صورت مستقل و به دور از هر جناحی وارد انتخابات شده‌ و تنها سیاست‌های نظام و منویات رهبر معظم انقلاب در راستای گام دوم انقلاب را دنبال می کنند.

رئیس شورای هماهنگی ستاد رئیسی در خوزستان گفت: همچنین استفاده از ظرفیت‌های فراگیر یکی دیگر از اهداف این نامزد انتخابات ریاست جمهوری است چرا که معتقد است همگی باید برای انقلاب قدم برداریم تا بتوانیم کاستی را جبران و در زمینه خدمت به مردم نهایت تلاش خود را به کار گیریم.

 حجت الاسلام رحمانی گفت: ستادهای سید ابراهیم  رییسی باید با محوریت بیانیه گام دوم و ملاک قرار دادن مولفه‌های مد نظر رهبر معظم انقلاب مبنی بر کارجهادی بدون چشم‌داشت و انقلابی حرکت کنند.

 رئیس شورای هماهنگی ستاد رییسی در خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا کاندیدایی در روزهای آینده به نفع رییسی کنار می رود یا خیر گفت: حجت الاسلام رییسی هیچگاه به دنبال حذف یک گزینه نیست واعتقاد دارند که کار باید بر دوش نیروهای مخلص انقلابی باشد و هر کسی توانست خود را ملت اثبات کند باید پای کار بیاید.

وی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا مبنی بر سیاست خارجی این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: کاهش تحریم ها بی شک تاثیر مستقیمی بر سفره مردم دارد و امید است پس از موفقیت وی در انتخابات شاهد بهبود اوضاع اقتصادی در کشور و بخصوص در خوزستان باشیم.

حجت الاسلام رحمانی همچنین به تلاش های حجت الاسلام رییسی برای خدمت به مردم در قوه قضاییه اشاره کرد و گفت: ایشان در قوه قضاییه حتی خانواده‌های زندانیان را نیز در بحث معیشت حمایت کردند و در زمینه فعال کردن بنگاه‌های اقتصادی غیرفعال نیز برنامه های موثری در دستور کار دارند.

وی بیان کرد: متاسفانه در خوزستان کم کاری ها باعث شده مشکلات فراوانی از قبیل معضل بیکاری، آب، اقتصاد و معیشت ایجاد شود و امید است با فعال کردن بنگاه های اقتصادی روز به روز شاهد بهبود اوضاع معیشتی و اقتصادی مردم خوزستان باشیم.

رئیس شورای هماهنگی ستاد رییسی در خوزستان در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال فیلتر کردن اینستاگرام در دولت حجت الاسلام رییسی گفت: اگر وی این موضوع را دنبال می کردند در همان قوه قضاییه می توانستند به این موضوع بپردازند اما اولویت را در شرایط کنونی کشور رفع مشکلات مهم‌تر مردم دانستند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، و نیز ۲ انتخابات میان دوره‌ای خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، همزمان ۲۸ خرداد جاری در کشور برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا