دشمن از حضور حداکثری مردم در انتخابات هراس دارد
دشمن از حضور حداکثری مردم در انتخابات هراس دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه دشمن از حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب دولتی انقلابی هراس دارد، گفت: استراتژی امروز دشمن ناامید کردن مردم و روی کار آوردن دولتی غرب‌گرا است اما این انقلاب همچنان راه خود را ادامه می‌دهد و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند. […]


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه دشمن از حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب دولتی انقلابی هراس دارد، گفت: استراتژی امروز دشمن ناامید کردن مردم و روی کار آوردن دولتی غرب‌گرا است اما این انقلاب همچنان راه خود را ادامه می‌دهد و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

حجت‌الاسلام عبدالرضا رستگار در همایش روشنگری بسیج اقشار و متخصصین سپاه خوزستان که امروز ۱۷ خردادماه در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر خلاف تمام انقلاب‌های دنیا، با ظهور خود دیری نپایید که دنیای شرق را در هم ریخت و تمام تئوری‌ها، تهدیدها و تلاش‌های دنیای استکبار را با بن‌بست مواجه کرد و تاکنون تمام سیاست‌های دشمنان در مقابل این انقلاب شکست خورده است.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: امروز دشمن در تلاش است با تبلیغات خود در شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی، مشارکت مردم در انتخابات را کاهش دهد و تمام هدف آنها این است که مشروعیت نظام را با حضور حداقلی زیر سوال ببرد و به خیال خام خود تیر خلاص به جمهوری اسلامی بزنند.

رستگار با بیان اینکه دشمن از حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب دولتی انقلابی هراس دارد، عنوان کرد: استراتژی امروز دشمن ناامید کردن مردم و روی کار آوردن دولتی غرب‌گرا است اما این انقلاب همچنان راه خود را ادامه می‌دهد و توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان اظهار کرد: در این ۴۳ سال هر کجا ولی فقیه انقلابی بوده و مردم به وظایف انقلابی خود عمل کردند دشمن عقب مانده و هر کجا پرچم انقلابی بلند بوده دشمن را زمین زده و خار کرده ولی هر کجا لیبرال‌ها بودند دشمن توانسته تنفسی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ما در تلاش برای فروپاشی غرب هستیم، گفت: تشیع همچون یک پرنده با دو بال سرخ و سبز در حال اوج گرفتن است که بال سرخ آن عاشورایی که او را سازش‌ناپذیر کرده و بال سبز آن انتظار است که او را امیدوار کرده و این پرنده زرهی دارد به نام ولایت فقیه که او را شکست‌ناپذیر و فناناپذیر کرده است.

انتهای پیام