دیدار مدیر منطقه با خانواده شهید حسن حردانی در منطقه پنج
 
  دیدار مدیر منطقه با خانواده شهید حسن حردانی در منطقه پنج

عصر خوزستان: مدیر منطقه 5 شهرداری اهواز و هیات همراه با خانواده شهید حسن حردانی از شهدای گرانقدر شهرداری اهواز دیدار کردند. به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه پنج اهواز :  در این دیدار علاوه بر علی چلداوی،فرمانده پایگاه منطقه و جمعی از مسئولین و معاونین منطقه نیز حضور داشتند. قضاوی زاده مدیرمنطقه پنج در […]

عصر خوزستان:

مدیر منطقه 5 شهرداری اهواز و هیات همراه با خانواده شهید حسن حردانی از شهدای گرانقدر شهرداری اهواز دیدار کردند.

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه پنج اهواز :  در این دیدار علاوه بر علی چلداوی،فرمانده پایگاه منطقه و جمعی از مسئولین و معاونین منطقه نیز حضور داشتند.

قضاوی زاده مدیرمنطقه پنج در دیدار با خانواده شهید حردانی  با گرامی داشتن یاد و خاطره هشت سال رشادت ها و از خودگذشتگی های شهیدان و جانبازان و ایثارگران، گفت: امنیت و آرامش کشور  عزیزمان و اقتدار نظام اسلامی مرهون جانفشانی عزیزانی است که به خاطر ایمان و دفاع از مرزها و آب و خاک کشورمان جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و رشادت به خرج دادند تا ما بتوانیم در آرامش  و آسایش باشیم شهیدانی که جاودانه هستند و چراغ راهی هستند که ما بتوانیم راه درست را تشخیص دهیم و امیدواریم بتوانیم گام هایی که این عزیزان برداشتند به شکل و روش دیگری ادامه دهیم.

خانواده شهید حردانی نیز با قدردانی از حضورمدیر منطقه 5 به بیان خاطراتی از شهید حردانی پرداختند و در پایان این دیدار مدیر منطقه وهیئت همراه با اهدای لوح و هدیه از خانواده شهید حردانی تجلیل کرد.