عصر خوزستان: دزفول-ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان‌ گتوند گفت: سه داوطلب رد صلاحیت شده در هیات نظارت استان خوزستان، پس از بررسی در هیات مرکزی نظارت تایید صلاحیت شدند. حسین اسدی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: داوطلبان تایید صلاحیت شده در هیات مرکزی نظارت از شهرهای گتوند، صالح شهر و ترکالکی […]

عصر خوزستان:

سه داوطلب دیگر انتخابات شوراهای شهر گتوند تایید صلاحیت شدند

دزفول-ایرنا- سرپرست فرمانداری شهرستان‌ گتوند گفت: سه داوطلب رد صلاحیت شده در هیات نظارت استان خوزستان، پس از بررسی در هیات مرکزی نظارت تایید صلاحیت شدند.

حسین اسدی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: داوطلبان تایید صلاحیت شده در هیات مرکزی نظارت از شهرهای گتوند، صالح شهر و ترکالکی هستند.

وی ادامه داد: تنها داوطلب تایید صلاحیت شده از شهرستان گتوند در هیات نظارت استان خوزستان، در هیات مرکزی نظارت رد صلاحیت شد.

سرپرست فرمانداری گتوند با اشاره به آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات گفت: شهرستان گتوند ۴۸ هزار واجد شرایط رای دهی بالای ۱۸ سال برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دارد.

وی افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم با مشارکت بالا اندیشیده شده است.

براساس این گزارش، ۹۸ داوطلب برای شوراهای شهرهای گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان و سماله ثبت نام کردند که از این تعداد پنج داوطلب مرد و یک داوطلب زن انصراف داده بودند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار می‌شود.

شهرستان گتوند با ۲ بخش مرکزی و عقیلی، پنج شهر گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان، سماله و ۴۵ روستا در شمال خوزستان واقع شده است.

منبع: ایرنا