شرکت در انتخابات قدمی برای رفع مشکلات کشور است
شرکت در انتخابات قدمی برای رفع مشکلات کشور است

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان به مشکلات مردم در زمینه اقتصادی و معیشتی اشاره کرد و گفت: اگر بنا است قدمی برای رفع مشکلات کشور برداشته شود باید در صحنه انتخابات شرکت کرده و دیگران را نیز تشویق کنیم که در این رویداد مهم و حیاتی حضور حداکثری داشته باشند. سردار حسن شاهوارپور در […]


فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان به مشکلات مردم در زمینه اقتصادی و معیشتی اشاره کرد و گفت: اگر بنا است قدمی برای رفع مشکلات کشور برداشته شود باید در صحنه انتخابات شرکت کرده و دیگران را نیز تشویق کنیم که در این رویداد مهم و حیاتی حضور حداکثری داشته باشند.

سردار حسن شاهوارپور در همایش روشنگری بسیج اقشار و متخصصین سپاه خوزستان که امروز ۱۷ خردادماه در اهواز برگزار شد، با اشاره به اهمیت انتخابات و حضور حداکثری مردم در این رویداد ملی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب و امام ما انتخابات را یک حق و تکلیف می‌دانند از این رو ما نیز باید به این تکلیف عمل کنیم.
به گزارش ایسنا، وی به مشکلات مردم در زمینه اقتصادی و معیشتی اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی در زمینه ایدئولوژی بسیار پاک و شفاف است و در دنیا رقیب ندارد ولی آنچه که باید به آن توجه شود تغییر در روند کارگزاری کشور است.
شاهوارپور با بیان اینکه باید عده‌ای تازه نفس، با انگیزه و با روحیه جهادی پای کار بیایند و به بهبود وضع موجود کمک کنند، ادامه داد: رأی دادن هم حق است و هم تکلیف و لذا اگر می‌خواهیم وضعیت موجود را تغییر دهیم باید پای صندوق‌های اخذ رأی بیاییم و مردم به این باور برسند که برای تغییر سرنوشت خود و آینده کشور در انتخابات شرکت کنند.
فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به اینکه امروز اگر بنا است نیروهای مسلح امنیت را همچنان پایدار نگه دارند و جبهه مقاومت به مقابله با دشمن بپردازد نیازمند رأی ما هستند تصریح کرد: باید این پشتوانه را ایجاد کنیم تا رزمندگان و مدافعان ما دلگرم شوند. امت ما در سوریه، عراق، لبنان، افغانستان و … چشم‌شان به حرکت ملت ایران است و ما نباید این پشتوانه را از دست دهیم چرا که مشروعیت نظام زیر سؤال می‌رود و گروه‌های معاند و دشمنان، امیدوار و خوشحال می‌شوند از این رو باید با این رای با دشمن بجنگیم و آنها را ناامید کنیم.
وی تأکید کرد: اگر بنا است قدمی برای رفع مشکلات کشور برداشته شود باید در صحنه انتخابات شرکت کرده و دیگران را نیز تشویق کنیم که در این رویداد مهم و حیاتی حضور حداکثری داشته باشند. باید فردی را انتخاب کنیم که مؤمن و مدیر باشد و نگاهش به درون و ظرفیت‌های داخلی بوده و عدالت‌محور باشد. باید زمینه را برای مشارکت همگانی فراهم کنیم؛ اگر بلندگوهای دشمن فریاد می‌زند که رأی ندهید، ما نیز فریاد می‌زنیم که در انتخابات شرکت کنید.
انتهای پیام