آغاز طرح بهارانه کتاب در خوزستان
آغاز طرح بهارانه کتاب در خوزستان

اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری طرح بهارانه کتاب با مشارکت ۱۹ کتابفروشی در استان خبر داد. به منظور حمایت از کتابفروشی‌های استان و ترویج فرهنگ کتابخوانی طرح بهارانه کتاب در استان همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. تعداد کتابفروشی‌های عضو این طرح در استان ۱۹ […]


اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری طرح بهارانه کتاب با مشارکت ۱۹ کتابفروشی در استان خبر داد.

به منظور حمایت از کتابفروشی‌های استان و ترویج فرهنگ کتابخوانی طرح بهارانه کتاب در استان همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۱۷ تا ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.
تعداد کتابفروشی‌های عضو این طرح در استان ۱۹ کتابفروشی است که از این تعداد ۱۱ کتابفروشی به اهواز و هشت کتابفروشی به شهرستان‌های دیگر استان اختصاص دارد.
میزان خرید برای هر خریدار در طرح بهارانه کتاب ۱۴۰۰ مبلغ ۲۰۰ هزار تومانی است و خریداران می‌توانند با این سقف، از ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.
 به گزارش ایسنا به نقل از اداره‌کل ارشاد خوزستان، در طرح بهارانه کتاب امکان خرید غیرحضوری از طریق سامانه کتابفروشی برای علاقه‌مندان کتابخوان فراهم شده است.
از اهواز کتابفروشی‌های پاتوق کتاب اهواز، رسانه بیداری، رشد (شعبه زیتون)، سرزمین کتاب اهواز، شهر کتاب اهواز، شهر کتاب اهواز کیهان، کتاب رشد شعبه مرکزی، کتاب رشد شعبه نادری، کتاب شرق، کتاب شرق شعبه دوم، کتاب محام و از شهرستان‌های آبادان، دزفول و شوشتر کتابفروشی‌های دارالکتب سعید، شهر کتاب آبادان، فرزانگان، فرهنگ، وارثین، کتاب رشد شوشتر، کتاب معراج و کتابسرای رشد در طرح بهارانه کتاب شرکت دارند.
انتهای پیام