بازسازی و رنگ آمیزی مخازن زباله در شهرداری منطقه ۲ اهواز صورت گرفت؛
 
  بازسازی و رنگ آمیزی مخازن زباله در شهرداری منطقه ۲ اهواز صورت گرفت؛

عصر خوزستان: به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو،محمدسعید حردانی اظهار کرد: تعدادی از مخازن گالوانیزه در راستای ارتقای سطح سلامت شهروندان، تعویض، بازسازی و رنگ آمیزی شد. وی تصریح کرد: سطل‌های زباله به دلیل قرار گرفتن در معرض عوامل طبیعی و شیر آبه زباله به مرور زمان مستهلک می‌شوند و نیاز به بازسازی دارند، […]

عصر خوزستان:

به گزارش اداره ارتباطات شهرداری منطقه دو،محمدسعید حردانی اظهار کرد: تعدادی از مخازن گالوانیزه در راستای ارتقای سطح سلامت شهروندان، تعویض، بازسازی و رنگ آمیزی شد.

وی تصریح کرد: سطل‌های زباله به دلیل قرار گرفتن در معرض عوامل طبیعی و شیر آبه زباله به مرور زمان مستهلک می‌شوند و نیاز به بازسازی دارند، به همین دلیل معاونت خدمات شهری منطقه در راستای حفظ زیبایی و نمای بصری منطقه نسبت به تعویض و بازسازی سطل های زباله و مخازن گالوانیزه اقدام کرد.

حردانی مدیر منطقه عنوان کرد: همچنین از نیروهای خدماتی این منطقه خواسته شده است به طور مرتب روزانه این مخازن زباله را شست و شو کرده و گندزدایی کنند. با این اقدام گامی موثر در جهت جمع آوری مناسب تر زباله های شهری از محلات مختلف سطح حوزه برداشته می شود.