عصر خوزستان: توسط رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری صورت گرفت : تقدیر از تلاش های فرهنگی یک کیوسک دار بابک ربیعی رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی گفت: یکی از مشاغل سخت شهری که البته نقش مهمی در ارتقاء فرهنگ عمومی دارد، کیوسک داری است. وی افزود: کیوسک ها در زنجیره توزیع […]

عصر خوزستان:

توسط رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری صورت گرفت :  تقدیر از تلاش های فرهنگی یک کیوسک دار

توسط رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری صورت گرفت :

تقدیر از تلاش های فرهنگی یک کیوسک دار

بابک ربیعی رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی گفت: یکی از مشاغل سخت شهری که البته نقش مهمی در ارتقاء فرهنگ عمومی دارد، کیوسک داری است.

وی افزود: کیوسک ها در زنجیره توزیع مایحتاج فرهنگی جامعه نقش مهم و به سزایی دارند و نمی‌توان کارکرد فرهنگی این سازه های شهری را انکار کرد.

ربیعی اظهار داشت: با این حال، مشکلات معیشتی، پاندومی کرونا و گسترش فضای مجازی باعث کم رنگ شدن تیراژ رسانه مکتوب شده و مشکلاتی برای معیشت کیوسکدارن فراهم کرده است.

وی تصریح کرد: در همین شرایط سخت، برخی کیوسک داران مجاهدانه به رسالت فرهنگی خود عمل می‌کنند و از فروش دخانیات خودداری می‌نمایند و به عرضه محصولات فرهنگی بسنده می‌کنند که جا دارد تلاش و رنج آنها را پاس داشت.

وی در پایان ضمن تقدیر ویژه از خانواده مرمزی که سال ها با رعایت مسائل بهداشتی به عرضه محصولات فرهنگی پرداخته اند، با اهدا لوح یادبود و هدیه تقدیر نمود.

نویسنده خبر: ب. کریمی